tandvlees probleem

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hey dames
    had al een een topic geplaatst hierover maar die is weg
    ben nu een tijdje sestopt met de pil en sinds anderhalve week heb ik steeds spontaan bloedend tandvlees.
    ik kreeg een hoop reacties can miss dat je zwanger bent of je word ziek, lage weerstand,
    zwanger was ik niet want had een nega test ,ben ook nog steeds niet ziek
    en mijn tandvlees is niet ontstoken het bloed gewoon spontaan.
    sinds gister avond heb ik ook lichte steekjes in me onderbuik (links) en veel hoofdpijn de laatste week!
    wie herrkend deze klachten samen ?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    De hoofpijn en steekjes in je buik zijn niet zo gek als ik naar je banner kijk. Dat kan goed kloppen met dat je eisprong eraan zit te komen. Dat bloedende tandvlees heb ik geen idee van...misschien andere tandenborstel, harder poetsen?

3. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    ik heb het bloedend tandvlees ook... echt niet normaal hoeveel ik bloed... en ik heb geen andere tandenborstel, poets ook niet anders... heb al een hele tijd dezelfde (elektrisch)
    Maar waar het aan ligt ?

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dacht dat dt iets met hormonen was. heb het ook. nu vooral met poetsen. en als mijn ongi eraan kmt dan kan ik het zo ineens hebben. bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook met vlagen na eisprong

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb rondom mn eisprong vaak bloedend tandvlees bij het poetsen..

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Het is mij ook opgevallen, dat ik dat ook meer heb sinds in gestopt ben met de pil! Vooral als mn eisprong naderd!
    En 't bloed bij mij ook behoorlijk. Anders poetsen, andere tandenborstel.. Ik poets nog 't zelfde en heb altijd de zelfde tandenborstel. Zullen onze vrouwelijke hormonen wel wezen, die met ons op de loop gaan! ;)

7. happymama

happymama Niet meer actief

dank jullie voor alle reackties.
    heb er nu dus al zo'n 2 weken last van en t is verder niet ontstoken . tandeborstel ook nog steeds hetzelfde.
    maar we wachten af
    sinds vandaag heb ik enorme krampen in mijn onder buik iets heviger als dat ik ongi zou worden . t zal mijn eitje wel zijn dus klopt mijn banne nog wel ! dus vanavond weer klussen t was ook de goeie dag want we klussen om de dag .
    ben benieuwd !
    gr

Deel Deze Pagina