Hoofdpijn - symptoon?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kim78, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,

Ik heb her en der al wat gezocht en ik zie dat hoofdpijn als gevolg van zwangerschap kan. Maar ik lees alleen maar wat verder in de zwangerschap.

Ik heb normaal nooit hoofdpijn, maar nu al sinds gisteravond. En vorige week vrijdag had ik het ook de hele dag.

Ik wil niets innemen omdat ik niets wil doen dat een eventuele innesteling ook waar IETS kan beinvloeden. Ik was alleen benieuwd of er iemand is die ook hoofdpijn heeft gehad als symptoom van een eventuele zwangerschap. Kan dit komen door hormonen bijvoorbeeld?

Liefs
    Kim

2. Niet meer actief

Hoofdpijn kan door veel dingen veroorzaakt worden dus het is moeilijk te zeggen. Misschien heb je gewoon een beginnent griepje ofzo dat kan ook.

Nou succes nog ;)

3. Alles kan, dat weet ik, die conclusie kan ik zelf ook trekken ;)

Ben ook niet naarstig op zoek naar symptomen hoor, maar ik ben erg benieuwd naar de ervaring van anderen met betrekking tot hoofdpijn en zwangerschap. Zelf had ik als ik met de pil stopte in die week ook vaak hoofdpijn door hormoonschommeling. Vandaar dat het in me opkwam. Sinds ik in 2006 met de pil ben gestopt heb ik er geen last meer van.

4. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha t kan wel zo zijn maar hou er rekeing mee dat je lichaam je voor de gek kan houden maar ik heb normaal 2 a 3 dagen voordat ik ongie moest worden hoofdpijn en in de week van de ongie ook.
    nu had ik dat ook en dacht ach ben niet zwanger, maar blleek wel zo te zijn en ik had tot week 6 best wel wat hoofdpijn, maar ja hoeft niet daarvan te zijn maar is wel een symptoon en ik hoor van meer mensen ook vroeg in zwangerschap ik duim voor je.

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik had een paar dagen na mijn eisprong ineens hoofdpijn. En nu is het sinds een paar dagen weer weg. Of het met mijn zwangerschap te maken had weet ik niet zeker natuurlijk.

6. Dank je wel meiden. En inderdaad, of er verband is weten we niet. Toch vind ik het fijn jullie reacties te lezen. Het is altijd fijn om te weten dat het KAN, dat de mogelijkheid er is.

Ondertussen wacht ik gewoon af. Het is nu avond en het lijkt te zakken. Hoe dan ook ga ik op tijd naar bed. Dan weet ik morgen zeker dat het niet kan zijn omdat ik te weinig slaap ;)

Liefs
    Kim

7. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nee hoor ik heb het nu al zowat van het begin af aan en word er onderhand beetje mesjokke van van die hoofdpijn.

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik heb nooit last van hoofdpijn maar had zaterdag (10 dpo) en zondag (10 dpo) wel last van erg zware hoofdpijn. Of het ermee te maken heeft weet je natuurlijk niet maar ik ben nu wel zwanger!

9. Thanks girls! Mocht ik over een week positief testen, zal ik het ook in dit draadje zetten. Toch handig als archiefje voor de toekomst. Ik heb inmiddels geen hoofdpijn meer gelukkig. Ook geen andere symptomen van ongesteldheid of zwangerschap, dus ik geniet van de rust in mijn lichaam en hoofd. Ik vertrouw er gewoon op dat ik lekker zwanger ben ;) Positieve gedachtenkracht!

Deel Deze Pagina