Dames wie kan mij helpen? Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik bijna geen afscheiding meer, behalve bij het vrijen. Nu heb ik net gekeken en zat er afscheiding in mijn ondergoed.. Maar het was net als lijm.. Als je dat tussen je vingers doet en een balletje draait wordt het ook een balletje. Betekend dat dat ik nu mijn ei sprong heb? En als ik vanavond nog ga klussen is het dan eigenlijk te laat? Iemand die mij alsjeblieft kan helpen?
Ik zal dan wel effe reageren.Ik heb het meestal als ik mijn eisprong heb en als ik mijn nod heb.als je je eisprong heb dan duurt die 12 uur dus je bent nog niet te laat
Dankje! Dan ga ik vandaag manlief maar even aankijken want mijn ongesteldheid is nogal vroeg dus zal mijn ei wel zijn...
als jij een nette 28 dagen cyclus heb dan is je 13 dag de vruchtbaarste dag en de 14 dag je eisprong maar ik heb idd een dag van te voren net als mijn nod als ik dan last heb van slijm is het een dag van te voren zo weet ik of ik ongie gaat worden.Maar wel slim als je vandaag gaan klussen want sperma is 48 uur houdbaar en je eirprong 12 dus het kan raak zijn STERKTE
mss een tip, bovenaan het zwanger worden forum staat een stukje "wanneer ben ik vruchtbaar". Staat veel info in! Ik heb voor mijn eisprong altijd meer afscheiding en als de eisprong daadwerkelijk nadert dan rekbaar doorzichtig slijm. (soort rauw eiwit). Dan weet ik dat mijn ei eraan komt. Na de eisprong veranderd mijn afscheiding weer, wordt weer wat minder en stugger en is niet mee doorzichtig. Succes.