twijfel zwanger zijn????????

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloem26, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hoi lieve mensen

ik ben op dit momend 3 dagen overtijd. heb nu van die vreemde klachten en weet niet of dit op zwangerschap lijkt. een test heb ik nog niet gedaan? nu mijn vraag kent iemand deze klachten en wanneer deden jullie de test hoor gewoon vaak dat het meestal naar een paar dagen beter zichtbaar is.

last van de stoelgang
    opgeblazen buik (veel lucht bij me hebben:))
    gespannen gevoel in de buik
    last van de ogen beetje drukkent wazig gevoel zeg maar
    zeurende pijn in onderbuik denk vanwege de stoelgang

heb namelijk geen zere borsten en dat lees ik hier veel. of zijn er meer die niet gelijk last van hun borsten hadden?????

ik hoor graag jullie verhaal.

liefs bloem26

2. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Ik had in het begin ook geen last van gespannen borsten. Op dit moment voel ik soms een soort steekje. Misschien kan je alvast een test halen, maar als je hcg lager dan 50 is kan je het op een test ook niet lezen (ergens gelezen dacht in het VK gedeelte). Het schijnt dat de testen van Kruitvat wel goed zijn. Je kan het beste je ochtend urine meten, schijnt het sterkste te zijn.

Succes.

3. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    thanks ik zal indd een test halen en het morgen proberen vind zo spannend maar wel leuke spanning.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gewoon testen! Ik testte 1 dag voor mijn verwachte menstruatie hartstikke positief, dus áls het raak is, is de kans groot dat je iets zult zien! Laat je even weten hoe de test uitviel?

5. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hoi hellen

heb jij de test ook s'morgens gedaan???? of op een willekeurig momend

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik zou gewoon testen. Ik heb bij alle 3 mijn zwangerschappen savonds getest. Ik had ook geen gespannen birsten, nooit gehad. Wel die opgeblazen buik.

7. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    net een test gedaan die was negatief:x nu maar een keer op een ochtend proberen en anders er maar van uit gaan dat mijn menstruatie nog komen gaat. wordt vervolgd xxxx

8. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Aaah jammer zeg.. Nu maar hopen op een positieve test met ochtend urine... Ik zal voor je duimen!

9. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    lieverds we zijn toch nog ongesteld geworden jammer:( op naar de volgende ronde
    bedankt voor jullie reactie's

liefs

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Is dat altijd zo of kun je ook een dag voor nod negatief testen en later toch nog een positest in handen hebben??

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    Ja hoor, niet iedereen maakt evenveel HCG aan waardoor het wat langer kan duren eer je positief test. Of je kan een iets latere innesteling hebben, waardoor het ook weer langer duurt eer je HCG aanmaakt...

Deel Deze Pagina