Hoofdpijn wat voor pijnstillers

Discussie in 'De lounge' gestart door owly, 22 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

    Martini Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.070
    613
    113
    Nee niet met een arts overlegd, maar het enige dat werkt op dat moment. Gebeurt gelukkig niet heel vaak, misschien 1x per 2 maanden
     
  2. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Klinkt inderdaad als spanningshoofdpijn. Ik denk dat oefeningen je beter kunnen helpen dan pijnstillers. Wellicht is het een goed idee om eens een fysio te bezoeken!
     
  3. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Ik had altijd rechts hoofdpijn vanaf mijn nek en het enige wat hielp was toen tramadol of hoe erg ook 2 hijsjes van een joint. Ik was toen wel een stukje jonger hoor en had geen kinderen!

    Die aanvallen kwamen bij mij razendsnel opzetten en dan moest ik of meteen medicijnen innemen of die paar hijsjes nemen en gaan slapen. Dan kon ik de volgende ochtend wel weer aan het werk.
     
  4. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    20.004
    8.806
    113
    Het komt door de hormoonwisseling volgens de dokter. Vandaag is de hoofdpijn onder controle alleen heel erg moe en buikpijn

    Vandaag kan ik gelukkig rustig aan doen. Hopelijk morgen weer beter.

    Bedankt voor de adviezen!
     
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Zodra ik hoofdpijn op voel komen neem ik gelijk 2x400 Ibuprofen in. Dat is het enige wat tegenwoordig in de meeste gevallen helpt. Maar moet het dan wel snel innemen, want anders werkt het niet.
     
  6. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.830
    164
    63
    2x Ppc of sanalgin
    2x ibuprofen 400
    Als het heel erg is een combi van ppc+400mg ibuprofen

    Gewone paracetamol is net zo effectief als smarties eten hier.
     
  7. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ik heb precies dezelfde hoofdpijn vanuit mijn nek naar 1 kant van het hoofd en hier werkt excedrin of apc tabletten ook echt het beste tegen. I
     
    owly vindt dit leuk.
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.847
    32.729
    113
    2 ibuprofen of naproxen in combinatie met paracetamol (wel in overleg met ha).
     
    owly vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.542
    26.115
    113
    Vrouw
    Een goede massage kan ook helpen. Ik heb wel eens dagen van die spanningshoofdpijn en ga dan naar de masseur. Helpt enorm goed.

    Bij andere hoofdpijn neem ik Tramadol en bij migraine triptanen maar ja die zijn op recept en heb je niet veel aan hihi
     
    owly vindt dit leuk.
  10. Annemeis

    Annemeis Fanatiek lid

    11 sep 2011
    2.156
    768
    113
    Hoi,

    Als ik ongesteld moet worden en tijdens de eisprong heb ik 1 dag hoofdpijn. Voel het altijd links vooraan bij mn oogkas. Neem dan altijd paracetamol met coffeine. 20 minuutjes later zakt t af.
    Toen ik nog aan de pil was had ik de hele stopweek hoofdpijn, dat was een van de redenen om te stoppen met de pil.
     

Deel Deze Pagina