Hoofdpijn welke pijnstillers

Discussion in 'De lounge' started by miramare, Jul 24, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,465
    11,976
    113
    Female
    Noord Brabant
    Als je ibrupufen varianten slikt vergeet dan geen maagbeschermers.

ik kan het zelf altijd af met 2 pcm.
    Vriend gebruik sumatriptan. Dat is echt een paardenmiddel maar werkt opzich wel goed bij echt hele hevige migraine.

2. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,282
    1,443
    113
    Dat zei mijn huisarts ook. Ik slikte op een gegeven moment zoveel paracetamol dat ik daar hoofdpjjn van kreeg. Ik mocht 3 maanden niks slikken. Dat was vooral in het begin moeilijk (omdat ik dacht dat ik.migraine zou krijgen). Maar het heeft geholpen!

3. sillies

sillies Fanatiek lid

Aug 15, 2013
    3,189
    1,396
    113
    Ik zou toch langs de huisarts gaan en medicatie vragen bij migraine. Als ik echt migraine heb helpt er niks, behalve de medicatie van de huisarts (imigran). En dan ben ik blij dat ik die kan innemen, anders word ik gek van de pijn. Een aanval duurt bij mij 3 dagen.

4. Dalphin

Dalphin Niet meer actief

Omdat ik niet tegen Naproxen kan (wordt heel misselijk) gebruik ik ibuprofen icm 2 paracetamol.

5. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,390
    10,332
    113
    Ik zou overleggen met de huisarts. Heb toen ook een hoofdpijn gehad waar je u tegen zei. Koffie, cola, ibuprofen, paracetamol en niks hielp.

Bij de apotheek kochten ze mij niks geven en moest eerst naar de huisarts. Ze konden weinig doen omdat ik al pijnstillers had gehad en die mocht je niet combineren.

6. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Hier is het lang zoeken geweest. Ik heb nu sumatriptan icm diclofenac zetpillen. Maar dit alles in overleg met de huisarts.

7. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

Oct 22, 2018
    4,213
    1,754
    113
    Female
    Sumatriptan en vaak daarvoor nurofen 400 gram voor migraine

maar ik heb ook mijn ogen laten testen en 1 oog is 0,5 verbeterd tov ander oog en vorige meting. Mijn oog was dus steeds aan het corrigeren en icm maandelijkse periode had ik wel eens een aura voorafgaan aan de migraine. Enkel slapen hielp.

nu met nieuwe bril nog wel eens een zwaardere hoofdpijn maar nurofen helpt dan

8. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,031
    2,392
    113
    Bij mij helpen paracetamols nooit tegen hoofdpijn. Ik neem altijd hoofdpijn poeder. Helpt altijd direct

Share This Page