Mijn nod is morgen. Ik had nog een test in huis liggen. En dacht vanmorgen wie niet vaagt wie niet wint. Dus testen maar met een clear blue test. Mijn vriend zei nog wacht nog ff rustig tot morgen of overmorgen. Want de test was helaas negatief . En natuurlijk heb ik stiekum nog hoop. Ben een beetje misselijk maar helaas er ook hoofdpijn dat heb ik vaker als ik ongi moet worden. Gistermiddag wel een flinke steken rechts onder bij de lies gehad. Maar goed afwachten maar. Dwarrel.
Dus er is nog hoop. We zitten in ronde 6. Blijf stiekum nog hopen. Dus het kan nog zou zijn dat de test over 2 dagen wel postitief is?. Dwarrel.
Hoi Dwarrel, Ook ik hoop met je mee! Ik zit nu zelf ook in een rot periode. Vorige maan een MK gehad en nu voel ik weer van alles in mijn lichaam, maar het zou net zo goed mijn ongi kunnen zijn. Ik ben wel erg beniuwd voor je, de vorige keer was mijn eerste test ook negatief, drie dagen laten nog niks en hebben we weer getest, toen was hij positief. Mijn vriend zei toen ook telkens dat ik rustig moest afwachten. Maar hoe kun je rustig blijven als er misschien wel een wondertje in je zit?! succes in ieder geval en hou ons op de hoogte.
he dwarrel ik heb vanochtend ook getest zelfde als jij gister. negatief zijn bij jou de er inmiddels of mag je morgen weer testen? liefs
Hai hai, Ik heb ff een vraagje misschien dat jullie er meer vanaf weten dan mij. Ik ben bezig met mijn 1e ronden met de ovu testen tevens ook de 1e ronden gericht zwanger raken.. Ik heb van 4 okt t/m 7 okt een donkere 2e streep gehad daarna werd hij weer lichter en 12 okt weer iets donkerder.De 13 waren mijn ovu testen nog niet binnen,dus hebben we voor de zekerheid geklust,maarja ik ging er al vanuit mij ei gehad te hebben omdat de meeste meiden ook een ei hadden gehad met een test die nog lang niet zo donker was als de controle streep dus ging ik daar maar vanuit.Gisteren liep ik naar de winkel in ene werd het lopen pijnlijk,steken in me onderbuik.Eenmaal thuis aangekomen lagen de ovutesten in de bus dus hup naar boven en getest en tot mijn grote schrik.........was mijn test (KNAL) positief! veel donkerder dan de controle streep zelf..dus gelijk geklust natuurlijk later werden de steken in me buik erger,en kreeg ik onwijse rug weeén niet normaal me man heeft me naar boven meoten dragen zo pijn dat ik had.De hele nacht lang pijn gehad in me onderrug en bijna geen oog dicht gedaan.vandaag weer getest en deze test was iets lichter dan de controle streep.....kan iemand mij dit verklaren? vele zeggen dat het een innesteling is geweest omdat hun die klachten ook hadden en als ik terug reken naar die dagen dat hij ook kleurde de test zat er precies 7 dagen tussen en een innesteling is 5 tot 10 dagen na de bevruchting dus het zou kunnnen mijn NOd is a.s zondag 19 okt please help me kijk eventueel in mijn foto album voor de foto,s van de ovu testen dankje wel.. Groetjes shanna,
Hoi meiden. Nou vandaag is mijn nod gelukkig zijn er nog geen . Had gisteravond weer een wel opgezette buik dat heb ik nu al een paar x gehad ook wel overdag. heb alleen een last van het ongi gevoel zo voelt het athans voel me niet super lekker hoor. Vanmorgen toch maar even een tampon gedaan. ook om tezien als er iets onderweg is. Had een heel klein beetje donker bruin eraan echt heel weinig hoor. Dus het kan zo zijn dat mijn ongi onderweg is?. Ga denk ik vrijdag of zat testen als ze er dan nog niet zijn. Beebee ook al negatief rot joh hoe voel je verder dan?. shanna23 ik kan je helaas ook niet met je vraag helpen heb zelf nog nooit ovutest gebruikt. Dus flink duimen voor elkaar meiden. Dwarrel.
He Dwarrel Ik voel me alsof ik ga krijgen. Beetje raar gevoel in mn buik, niet echt pijn te noemen wat gevoelig gewoon. Mn ogen kijken heel glanzend/waterig (ben niet ziek) dit ken ik niet van mezelf En verder niet anders dan anders Wou maar dat mn boobs super gevoelig waren, er valt ook niets aan te zien voor de spiegel. Ik weet t ook niet ik w8 maar geduldig af. Krijg gelukkig zo koffie drinkers dan heb ik ff wat anders te doen. Knap als je tot vr of za kunt wachten met testen liefs
Nou ik had natuurlijk stiekum gehoopt dat mijn ongi uit zou blijven. Maar vanmorgen was het toch zo ver helaas. Niet echt heel erg hoor maaar ja. En dan klink ik wel mischien wel naief maar hoop dan toch nog stiekum dat ik wel zwanger ben. verlies nu haast geen bloed meer. Maar goed wou het ff melden. Dwarrel
Hai, Ik heb 14 okt een positiefe ovutest gehad dus heb van 14 op 15 okt mijn ei gehad.. Daarna heb ik rug weeén gehad en nog steeds wat steken onderin me buik,na vandaag heb ik meer afscheiding dan normaal,het is niet geurloos het is dus zoveel dat ik ook echt een inlegkruisje moet gaan gebruiken. Wat zou dit kunnen betekenen,iemand die dat weet? of dit herkend? Alvast bedankt voor jullie advies. Groetjes Shanna,