Hallo, vrijdag is mijn NOD en daarnet vond ik in mijn slipje cremekleurig slijm en voor mij zelfs redelijk veel (normaal bijna nooit en als ik dan wat verlies moet je de ogen goed open trekken ) op mijn papier hing er ook nog redelijk veel slijm is dit normaal voor mijn NOD? of is dit mss een teken dat ik zwanger zou kunnen zijn...heb hiermee geen ervaring, kheb eigenlijk juist wat vruchtbaarheidslijmverlies op mijn papier (rekbaar doorzichtig slijm) sinds oktober ben ik gestopt met de pil
Ik heb sinds mijn bbz in juni ook veel slijm , ben er nog niet achter wat het precies betekent ,maar bij mij is het in ieder geval geen teken van zwangerschap , hoop voor jou wel !
buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar ik had voordat ik test deed ook van dat slijm. VOnd het echt raar en dacht dat ik dan vast niet zwanger zou zijn maar wel dus. Als je zwanger bent heb je vaak ook meer slijm dan anders dus het zou kunnen. Je weet nooit, nog een paar daagjes joh!
Volgens mij kan het vanalles betekenen , ligt aan kleur , rekbaarheid , ja ik heb het nu bijna de hele cyclus door , dus bij mij zegt het helemaal niks , maar hoor idd ook dat je bij een zs meer slijm kunt hebben ! Ik ga voor je duimen !
ik heb dit ook en elke keer een paar dagen voor mijn ongi,maar het kan nog alle kanten opgaan,ofwel zwanger ofwel naderende ongi! groetjes sofie
bedankt meiden voor het antwoord maar ik vrees dus dat het niet echt een teken van iets bepaald is dus ik ga moeten afwachten...nog 3 dagen...pff...kben eens benieuwd of ik ga kunnen wachten met testen tot vrijdag
Probeer te wachten , want als je nu test en je hebt een negatieve test wil dat helemaal nog niks zeggen en je maakt jezelf alleen maar gek , niet doen !Heb ik zelf ook al een paar x gedaan en je wordt er niet vrolijker van ......als je niet kan wachten , gebruik dan een test die je zoveel dagen voor je nod kan gebruiken , die zijn gevoeliger .. ik weet zoniet waar je ze in de winkel kunt kopen , ik heb ze toen via www.sensitest.nl gekocht , als je zu nu besteld en gelijk betaald heb je ze morgen in huis ! Maar probeer te wachten en hou in gedachte dat je lichaam je ook erg voor de gek kan houden ! Dikke knuffel M@rjon