Hallo allemaal... Over 3 dagen moet ik ongesteld worden, maar ik kon niet wachten, dus nu net vanavond (21:43) test gedaan maar negatief... Maar m'n gevoel zegt gewoon dat het wel zo is... Maar er is niet eens een inimini licht streepje te zien, zal het niet gewoon NIET zo zijn? Nou ik wacht af... anders weet ik niet waar die kwaaltjes allemaal anders vandaan komen Pijnlijke borsten met aders erover heen Misselijkheid Hongerig gevoel, maar als ik ga eten niet op kunnen... Opgeblazen gevoel Steekjes in mijn onderbuik en 1 week geleden het gevoel van "ongesteld worden" Rommelende darmen Pffff.. verwarrend allemaal Gr. Lellebel
hai, de ha assistente had voor mij ook 5 dagen voor mijn nod getest...ook negatief...Maandag mijn nod dag had ik met een cb digitaal getest, niet zwanger... Dinsdag nog eens getest, wel zwanger .... Ik wist ook heel zeker dat ik zwanger was...gewoon een gevoel... Probeer het over een paar dagen weer!!! Veel suc-6!!...Zal voor je duimen!! liefs fay
Pff... tsjaa het is afwachten! Maar ben nu wel een stuk minder overtuigd van een eventuele zwangerschap.. Heb nog steeds pijn in mijn borsten (volgens mij zijn ze ook groter) en heb ook een hongergevoel en last van mijn darmen :-S Ach.. nog even geduld !
Zowiezo is het beter om met ochtendurine te testen omdat dan de homonen het meest geconcentreerd zijn. En ik zou zowiezo wachten tot mijn NOD met testen.
Hoe moeilijk het ook is om te wachten, het is wel beter. Het HCG heeft tijd nodig om op te bouwen. Ik had ook voor mijn NOD (wist eigenlijk niet wanneer die was) getest en die was negatief, een week later een paar postieve testen. Ik duim voor je!
Zoals hierboven al gezegd, je wacht het beste tot je nod. Hoe moeilijk en lastig dat wachten ook is. De moed nog niet opgeven, je kan alsnog zwanger zijn.
Welke test heb je gebruikt? sommige testen zijn wat gevoeliger dan de andere...maar jij bent ook nog te vroeg dus je hebt nog alle kans!
Het is ook beter gewoon af te wachten tot je NOD. Nu heb je een negatieve test en dat zegt helemaal niks, want het was veel te vroeg én niet met ochtendurine. Over een paar dagen inderdaad nog eens proberen. Succes!!
Ik heb ook voor mijn NOD getest: Negatief!!!! Pas 2 dagen na mijn NOD positief, was heel frustrerend want zowel ikzelf als mijn mannetje hadden het idee dat het raak was, maar 4(!) negatieve testen gehad Nu 3 positieve...........
Hallo Lellebel, Ik heb zie ik nu net precies dezelfde vraag gesteld op zwanger worden! Ik heb ook deze keer echt idee dat het zo zou kunnen zijn! Dit is mijn 7e ronde! Maar ook ik heb vandaag nega getest...ook 3 a 4 dagen voor nod!! Dus zitten samen in de spanning! Ben wel blij te lezen dat er zwangeren onder ons ook nega testen maar toch na nod zwanger bleken te zijn!!! Dat geeft een beetje hoop! Hoe is het met jou temp of doe je daar niet aan?? Liefs Nina
Hallo allemaal ! Heb vandaag ook eens zo'n tampontestje gedaan, iig geen bloedspoortje te vinden ! Maar weet niet of het te vroeg is voor zo'n testje... En ik doe niet aan temperaturen, want het was eigenlijk niet helemaal opzettelijk zeg maar.. Heb zoiets van, Ik zie het wel als het zo is ben ik er blij mee is het niet zo dan zien we het wel weer... Ben benieuwd hoe het afloopt want mijn gevoel zegt nog steeds dat het zo is.. :-0 hihihi... Spannend zeg ! Groetjes !
Nadeel van vroeger testen he Vaker negatief dan positief. Over een paar dagen gewoon nog eens testen mocht je niet ongi zijn!!! Succes!
Hey hallo allemaal, Morgen kan ik testen ! ten minste, als ik niet ongie word Maar vandaag ben ik erg duizelig geweest en effe erg misselijk, maar ik heb ook al een paar keer ongesteldheidsbuikpijn gehad???? Maar niks gevonden in de tampon!!! Wat zal het zijn... Groetjes!
Hm.. ik kan haast niet wachten om er een te doen, heb nu wel een gevoelige test in huis, er stond bij dat je die zelfs tot 4 dagen voor je nod kunt doen, maar twijfel of ik gewoon moet wachten of dat ik hem gewoon zal doen...?
Om jezelf geen telleurstelling te geven zou ik gewoon wachten tot je NOD. Je maakt je er anders alleen maar onzekerder van vrees ik en daar word je ook niet gelukkiger van. En daarbij,voor je het weet is het morgenvroeg en kan je testen Nog even volhouden
Loos alarm !! Vanmorgen vroeg buikpijn en toen wist ik het al..... DUIVELSSSSSSSSS..! Maar goed aan de andere kant is het misschien beter, we hebben nog geen huisje, nu gaan we gauw achter een huisje aan en dan kunnen we er 100% bewust voor kiezen! \Groetjes
Jeetje wat jammer zeg... Nou volgende keer beter. Eerst maar eens dat huisje dan toch!! Succes meis Britt