hoiii is het normaal wanneer je net zwanger bent, iedere nacht wakker wordt omdat je zo nodig moet plassen? herkent iemand dit? kan niiet wachten woensdag over 2 weken een echo. voel mij verder helemaal goed.. wel wat snel moe.. maar niet misselijk... kan misschien nog wel komen.. liefs *Edit moderator: topic verplaatst*
de eerste 3weken wel,snachtds er steeds uit,nu gaat het wel,ik let op me drinken savonds,maar owee als me wekker afgaat smorgens,dan sta ik wel echt op klappen
Heel herkenbaar, helaas. Ik hou er ook rekening mee door `s avonds niet te veel te drinken. Ik moet uberhaubt vaak naar de wc.
Bij mijn eerste zwangerschap kwam dat 'vaker plassen' pas later, niet zo vroeg.. Ben benieuwd wanneer het bij deze tweede gaat komen. Zit er niet echt op te wachten, knap irritant hoor elke keer opstaan
Ik heb het ook soms wel eens 2 keer in een nacht. De klachten zoals misselijk en vermoeidheid kwam bij mij vanaf de zesde week... heb dit toevallig nagevraagd bij de VK en die gaf aan dat de klachten meestal beginnen vanaf de zesde week... Moet zeggen dat de misselijkheid minder wordt maar als ik moet overgeven komt dat gewoon in 1 keer opzetten echt heel apart.. .maar ja het is een gezonde ziekte Trouwens ik draag sinds vorige week zwangerschapskleding... niks past meer.. Liefs, Wonder