Hallo. Het is dus zo dat ik nu 11 weken zwanger ben. Niemand uitgezonderd mijn vriend weten hiervan want volgende week vrijdag willen we pas de familie inlichten. Ik heb nu af en toe dagen van bijna 10u (zit op werk van 7u en soms zit ik hier nog om kwart na 5). Waardoor ik zo moe ben maar gevolg hiervan is dat ik nu al paar dagen hoofdpijn heb. Is dat omwille van dat ik zo moe ben, of kan dat zijn omwille van dat ik mij af en toe druk maak... Bij laatste afspraak gyn had ik wel een licht verhoogde bloeddruk... Is er een manier om mijn bloeddruk goed te houden (want in mijn familie hebben wel meerdere personen last van verhoogde bloeddruk). Alvast bedankt.
Hoihoi, RUst Rust Rust. Het is belangrijk vooral in het begin toe te geven aan de vermoeidheid. Je kindje neemt een hoop energie van jou weg vandaar dat je moe bent en hoofdpijn krijgt.Vaak word de hoofdpijn ook veroorzaakt door te weinig vocht. Je mag in de zwangerschap een liter meer dus dat betekent 2.5 tot 3 liter probeer voldoende te drinken en neem wat vaker een korte pauze. Ga na je werk even een uurtje liggen. Pak de rust waar je het pakken kan. Imke