op zij of op rug liggen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Iggylover, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen

Levi is nu 2 weken en 1 dag oud... hij lag eerst altijd op zijn zij en zou nu op zijn rug moeten slapen... maar mijn vraag is als levi op zijn ruggetje ligt dan moet je zijn hoofd afwisselend naar 1 kant leggen.... maar onze levi is zo bijdehand die kijkt echt steeds om zich heen en legt zijn hoofd dus weer aan de andere kant of staart recht voor zich uit naar boven
    kan dit kwaad? kan hij zo niet stikken?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wat een mooi mannetje!
    Het word inderdaad geadviseerd om te wisselen van kant omdat levi anders een voorkeurs houding kan krijgen. Als hij recht voor zich uit kijkt of slaapt is dit geen probleem,als ze spugen draaien ze zelf naar de zijkant. Maar je mag levi ook nog gerust op zijn zij leggen als je het nog eng vind.

Imke

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    bedankt voor je antwoord hoor, nou op zijn zij durf ik niet meer want meneer kan zelf omrollen op zijn rug of buik...
    en iedere keer leg ik zijn hoofdje wel naar 1 kant maar meneertje draait alle kanten op... maar ik was zo bang dat ie zou stikken als ie moet spugen...
    maar heel erg bedankt hoor

Deel Deze Pagina