Hoofdpijn..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jorietje, Aug 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi,

Kan hoofdpijn een zwangerschapsverschijnsel zijn?
    En branderige ogen?

Dit heb ik nl de laatste dagen, maar na de negatieve test van 1½ week geleden durf ik geen 2e test te doen eigenlijk, maar de :evil: :evil: zijn ook nog niet gearriveerd.. :(

Gr.
    Jorietje

2. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Zoals zo veel symptomen KAN het een zwangerschap betekenen, maar het KAN ook zo zijn dat je ongi moet worden. Aan het einde van de week nog eens testen en tot die tijd geduldig afwachten. Misschien heb je deze keer een langer cyclus.

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Normaal heb ik t niet, vandaar dat ik daar over na ben gaan denken... Maar ja zit inmiddels op dag 53 van de cyclus en normaal 35-38 dagen..

4. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    You never know......

Ik hoop voor je dat er een posi test uit komt aan het einde van de week (of eerder als je eerder test) ;)

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    dat van die branderige ogen vroeg ik me ook al af. Heb sinds paar weken ontzettend last van branderige ogen. Zijn gedurende de dag een paar keer vuurrood, tranend en doen onwijs pijn, zo erg dat ik ze maar amper open kan hebben.
    Heb ik nog nooit eerder gehad.. Maar zal wel weer toevallig zijn :(

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb t pas de laatste dagen, maar ik ga waarschijnlijk morgen een test doen (om zeker te weten dak nie zwanger ben :cry: )..

Share This Page