Hallo Dames, Hier even een berichtje van mij... Voel me de laatste tijd zo raar en vaag als ik dat mag zeggen!!! Begrijp er niks van,, en misschien ligt het wel aan de zwangerschap! Ben nu 6 weken en 3 daagjes, op zich erg vroeg,, en al helemaal omdat ik 2 miskramen heb gehad dit jaar! Maar goed, daar ga ik me nu niet al te druk overmaken! Heb de 7de Januari afspraak met de VK, eerste afspraak. En de 14de Januari Me eerste Echo (Termijn) Alleen ik voel me soms gewoon niet zwanger... Misschien ook omdat ik te bang ben dat het weer mis gaat....!:x Bedoel ben soms misselijk, en pijn in me borsten meer in het begin,, nu zijn ze meer gevoelig.. Me vriend die zegt wel dat ze groter zijn geworden maar ik zie het niet... En waar ik de laatste 2 dagen erg last van heb is dat ik me zo futteloos voel,, en ook wel moe.. Maar ja dat heb ik ook wel eens vaker, toen ik niet zwanger was.. Dus al met al,, Denk ik gewoon dat ik me niet zwanger voel... Misschien wou ik dat ik wat meer voelde... Ach ik ben gewoon zo onzeker!!! Helemaal in het begin heb ik wel 5 testen gedaan om iedere keer te mezelf te bewijzen,, Yes Ik ben Zwanger!!! EN zelfs nu wil ik nog weer morgen een test halen... Raar, maar waar>!> En oh ja,, Ik slaap maar 4 a 5 uur, ben ik hartstikke vroeg wakker... Hebben jullie dit ook, of zeggen jullie dit gewoon de zwangerschap is? XXX Nadika
Hoi, het klinkt als echte zwangerschaps klachten, snap je onzekerheid heel goed hoor, hoop gauw dat je je echo krijgt en een mooi kloppend hartje ziet!
Klinken idd als zwangerschapsklachten! In het begin heb je ze soms wel en soms niet en dat blijft denk ik ook wel zo. Niet zo veel zorgen maken voor niks! En maak een mooie banner!
ik snap niet hoe ik dat kan doen,, en banner maken,, weet wel hoe ik hem moet maken,, maar weet niet hoe ik hem kan opslaan of op me page zetten...??? In ieder geval , thnks dames voor de reactie!!! Dikke kus, nadika