Hoi,hoi, Ik heb gisteren lekker lomp gedaan en daarbij mijn stuitje gebroken. Hij staat flink scheef, maar helaas kan er niks aan gedaan worden. Wel is er aangegeven dat ik er met de zwangerschap en de bevalling nog goed last mee kan krijgen. Morgen heb ik een afspraak bij de gyn om het door te spreken, maar heeft er iemand toevallig ook ervaring mee?
Auw....klinkt niet gezellig.... Ik heb mijn stuitje zo'n 2 jaar geleden gekneust en af en toe heb ik het idee dat hij opnieuw gekneusd is is vooral tijdens de zwangerschap echt een gevoelige plek. En met de bevalling ook trouwens. (zeg ik niet om je bang te maken hoor want is bij iedereen anders denk ik maar heb er wel last van ja.) Succes, Groetjes Lysanne
Ik heb een paar jaar geleden mijn stuitje gebroken en daar tot nu toe geen last meer van gehad, maar kan me voorstellen als het zo dicht op je bevalling gebeurt en er zo snel al zoveel druk op komt te staan, dat ej er wel last van kunt krijgen! Sterkte in elk geval!
Ik heb m toen ik 12 was gebroken, is verder niks aan gedaan. Na een jaar kwam het weer opzetten en heb 5 weken niet kunnen lopen. Daarna werd het weer beter, maar nu ik zwanger ben word het toch wel weer wat pijnlijker, liggen voelt lekkerder dan zitten e.d. maar nu je zwanger bent, zal het dalijk niet fijn voelen lijk mij tijdens de bevalling (als ik terug denk aan die tijd brrr)
ik heb mijn stuitje en schaambeen gebroken tijdens de bevalling. de meeste mensen hebben na genezing geen last meer maar omdat mijn stuit scheef is aangegroeid ik wel. Ze kunnen hem weer opnieuw breken maar daar zit ik even niet op te wachten (heb een staand beroep) nou moet ik wel zeggen dat ik er dus nog wel veel last van heb. ik heb een staand beroep en na een dag werken heb ik het idee dat ik heel nodig moet poepen. maar dat moet ik niet dat is gewoon druk vanaf mijn stuit flink balen ook met therapie kom ik er maar niet vanaf maar dit is een uitzondering hoor! normaal moet je na genezing niet veel last meer hebben wel vervelend voor je sterkte ermee!!!