Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was op 23 april. Ik heb alleen een late eisprong gehad, op dag 20 (= 12 mei), ik heb hem met ovulatietesten gevonden. Als ik reken vanaf 23 april, ben ik nu 5 weken en 3 dagen. Als ik reken vanaf de eisprong en daar 2 weken bij op tel, kom ik uit op 4 weken en 5 dagen. Ik denk zelf dat ik van de eisprong uit moet gaan, maar denk ik dat wel goed?? Alvast bedankt!
Er wordt uit gegaan vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, in het geval van een perfecte cyclus van 28 dagen en een lf van 14 dagen. Gezien je late ei zou ik zelf voor de 4w5d gaan. ps. natuurlijk gefeliciteerd!!!
Haaj, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk zelf dat je moet rekenen vanaf je ei,en dat ga je daluk ook zien op de echo. (ik had schijnbaar een vroege) Ze(verloskundige) gaan zoizo uit vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie,en daar tel je 28 of meer dagen bij op. Ligt eraan wat je cylus is. En omdat de meeste 14 dagen na menstruatie de ei hebben. Omdat jij nu denkt dat je een late ei hebt gehad nestelt het ook later in. Voor iedereen duurt de lange reis naar de baarmoeder ongeveer even lang. Groetjes,.
als je je ei zeker weet dan je ei. Ik wist mn ei ook zeker en t bleek precies te kloppen met de termijnecho
Ik had ook een late ei sprong en bij mij hebben ze vanaf mijn eisprong gerekend.. Dat zien ze op de echo dmv opmeten van het kindje GEFELICITEERD met je zwangerschap nog meis! Geniet ervan!
Uitgaan van je ei idd .. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Wat je ook kan doen is zo'n clear blue test doen waarop je niet alleen te zien krijgt of je zwanger bent maar ook hoe lang geleden je eisprong was dus daarmee kan je heel makkelijk uitreken hoe ver je bent ...
Uitgaan vanaf de eerste dag van je menstruatie, maar dan wel een cyclus pakken van 32 dagen Dan kom je uit op 4 weken en 5 dagen (hetzelfde als je ei + 2 weken dus )
Dames, hartstikke bedankt! Ik hou inderdaad 4 weken en 5 dagen aan, dan valt het bij de echo ook niet tegen!