hallo ik ben nu net 5weken zwanger en heb telkens wat last van lichte buikpijn wie heeft dat ook gehad verder voeol ik me wel goed....alleen mijn buikje begint nu al te groeien haha gr mathilda
hey . lichte buikpijn hoort erbij hoor . het is het rekken van je baarmoeder . ik ben zelf ook nog maar net zwanger en heb hier ook veel last van . het is mijn derde kindje dus ik heb al wat ervaring . maar groeit je buikje nu al ??? wel snel hoor ...is het je eerste kindje??? gr sissi
Allereerst gefeliciteerd! Denk eerder dat het je darmen zijn die lekker aan het rommelen zijn waardoor je buik nu dikker lijkt. Dit neemt over een week of 3/4 weer iets af en dan begint het echte groeien. De kleine ukkepuk zit nu nog achter het schaambeen, veilig verstopt. geniet van je zwangerschap.
Allereerst: Gefeliciteerd! Bekijk bijlage 75225 Ik heb de hele zwangerschap een lichte buikpijn gehouden, dat kwam door het groeien van de buik, een soort ongi-gevoel. Zolang je geen bloedverlies krijgt is er niets aan de hand!
Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan en de buikpijn hoort er idd bij, zolang je geen bloed verliest is er weinig om je druk over te maken