weinig verschijnselen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Quinnygirl, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Hello Dames :),

    Nu na 5 jaar proberen, waarvan 4 jaar MMM, na de 2e IVF-poging voor het eerst in mijn leven zwanger!! Wat raar!!!
    Ik heb de afgelopen 5 jaar natuurlijk best wel es gefantaseerd over hoe het zou zijn, als het dan eindelijk zou lukken... Altijd gedacht dat je meteen het hele pakket aan kwaaltjes kreeg (misselijk, zere borsten, moe, bloedneuzen enz enz) en dat je wel iets zou voelen als je zwanger bent (gewoon een gevoel van binnenuit, ik bedoel dus niet de beeb).

    Maar tot op heden heb ik eigenlijk alleen maar mentruatiekrampen in mijn onderbuik, en sinds vandaag ook in mijn rug... Tuurlijk heb ik zere tepels gehad, maar ook dat trekt langzaam weg...

    Is dit normaal? Kan dit?

    Groetjes,
    Quinnygirl
     
  2. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Quinnygirl.

    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

    Helemaal te begrijpen dat je na zo'n traject. Alle kwalen wilt hebben zodat je ook echt zwanger voelt.
    Maar dat hoeft dus niet.
    Elke vrouw reageert anders op de zwshormonen, de ene is er ziek van en de andere heeft nergens last van.
    Die menstruatiepijn kan komen door het verplaatsen van de darmen door het groeien van de baarmoeder, als die pijn boven je schaambot zit, zijn het namelijk je darmen. De baarmoeder zit nog goed verstopt achter je schaambot bij deze zwsduur.

    Allemaal heel normaal.

    Groetjes Ineke.
     

Deel Deze Pagina