hoi, ik heb een vraag.. ik heb vorige week dinsdag een miskraam gehad bij een zwangerschap van 5 weken. nu heb ik sinds 2 dagen weer af en toe steken in mijn borsten... is dit normaal?? kan het zijn dat ik toch nog zwanger ben? heb nl een echo gehad die dag maar volgens de vk was bijna alles al weg(en daarna geen echo meer gehad)....ondanks dat ik alleen bloed had en geen stolsels...savonds na de echo ben ik 3 stukjes verloren en verder niks meer....was dit dan de vrucht??en is nu dan ook alles weg?ik was met 3 dagen nl al bijna 'klaar' met bloed vloeien en daarna nog 2 dagen wat bruin verlies... ja en nu krijg ik dus ineens weer pijn aan me (.)(.)....kan dit dan van een naderende eisprong zijn of napijn of wat? en hoe lang duurt het voor alle hcg weer uit me lichaam is?? komt mss wat warrig over maar ik probeer dit dus te typen terwijl me kids om me heen rennen en vanalles aan me vragen hahaha dat gaat dus niet goed samen.....antwoord geven en typen
Da's wel gek, ja. Je zou na zo'n prille mk verwachten dat je het hcg nu wel kwijt bent. Misschien nog eens een testje doen en als dat positief is, zou ik nog eens een echo laten maken. Suus
Ik heb sinds de MK rondom mijn ei last van allerlei zwangerschaps-achtige kwaaltjes, (wel steeds wat minder), dus ik zou denken dat je ei eraan komt. Rond de 5 weken is alles nog erg pril en klein natuurlijk, dus ik zou me voor kunnen stellen dat er dan niet zo heel veel loskomt, (en je zou iets minder ver hebben kunnen zijn dan je zelf dacht, omdat innesteling tot wel 2 weken kan duren?). Maar als je je zorgen maakt, zou ik gewoon even bellen met je VK en vragen of zij je gewoon nog eens wil checken.
Hmm, het klinkt een beetje dubbel. Ik zou ook even testen en als het posi is nog even naar de vk bellen en weer een echolaten maken...