Hoofdpijn

Discussie in 'Miskraam' gestart door Valerie84, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Misschien herkent 1 van jullie dit en weet hoe dit kan...
    Ik heb normaal echt nooit hoofdpijn, misschien 1 a 2 keer jaar, maar nu na mijn miskraam (bijna 2 weken geleden) heb ik elke dag wel hoofdpijn. Soms heel licht op de achtergrond aanwezig en soms echt bonkend zo dat ik echt pijnstilling moet nemen.
    Heeft iemand enig idee hoe het kan?

Liefs

2. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien door de spanning die de miskraam, bewust of onbewust, teweeg heeft gebracht en die er nu uitkomt?

3. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou inderdaad onbewust kunnen....
    Ik dacht misschien is het iets lichaamelijks, door wisseling van hormonen ofzo.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi Valerie!

Ik heb ook pas geleden een miskraam gehad en heb sinds dien echt hoofdpijn als een tierelier, om niet goed van de worden. Dacht eventjes dat er iets niet goed zat in min hersenen maar hier te lezen ben ik dus niet te enige!

Heb ook gehoord dat hoofdpijn erg heerst op dit moment (vertelde mijn HA). Wist dat een griepje wel kon heersen, maar hoofdpijn?!

5. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hoi!

Ik heb 6 zwangerschappen achter de rug (2 kinderen, 4x ellende). Bij flinke hcg stijging of daling heb ik krakende koppijn. Ik denk dat dat ook bij jou heel goed de oorzaak kan zijn, je hcg is immers enorm aan het dalen na een mk.

Sterkte!!

Deel Deze Pagina