Bloedverlies bij een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door hearts, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Hallo allemaal,
    Afgelopen dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was positief. Ik was helemaal gelukkig, maar een paar uur later had ik wat bloedverlies en behoorlijke menstruatiekrampen. Eerst elke keer wat druppels bij het afvegen nadat ik naar de toilet was geweest, gister heb ik zelfs maandverband moeten gebruiken omdat het iets erger werd (minder als bij een gewone menstruatie).
    Vannacht ben ik nog een paar druppels verloren, maar vanaf vanmorgen eigenlijk niets meer. Ik heb dus ongeveer anderhalve dag gebloed.
    Nou vraag ik me af: als dit een miskraam was, moet ik dit dan gewoon tellen als een normale menstruatie? Of kan het zijn dat later de rest er nog uit gaat komen?
    De krampen zijn nu ook gestopt, dus verwacht op dit moment eigenlijk geen bloedverlies meer. Maar met een normale menstruatie bloed ik altijd minimaal 4 dagen en ook veel meer, dus wat dat betreft ben ik bang dat ik nog niet alles gehad heb...

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Wat een onzekerheid hè! Misschien het even aankijken en over een week nog eens testen?

Suus

3. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Bedankt voor je reactie! Ik hoop natuurlijk ook heel erg op een innestelingsbloeding, maar volgens de verloskundige is een bloeding in combinatie met de krampen die ik had 9 van de 10 keer wel foute boel...
    Ik ga morgen nog een testje doen om te kijken of het streepje donkerder is en anders dinsdag ook nog een keer.
    Die onzekerheid is echt heel slopend!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, maar het bloedverlies klinkt wel heel weinig. Heel veel sterkte, wat een gestress he!

Suus

5. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Ja zeker een gestress... Net weer wat bloedverlies (paar druppels). Bahh!
    Het is inderdaad niet heel veel, maar ik ben bang dat ik nog niet alles heb gehad ofzo ;)

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, zou kunnen, maar je weet het niet. Wat akelig zeg! Als je nou twee weekjes verder was konden ze even een echo maken, maar dat heeft nu nog niet zo veel zin helaas. Heel veel sterkte!

Suus

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik duim echt voor je meid,zo begon het bij mij wel namelijk:(

8. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Zit op het moment in precies hetzelfde schuitje, al had ik een halve dag flink bloedverlies daarna een dag alleen bij afvegen 'oud bloed'. Kan niets anders doen dan afwachten en hopen op het beste...
    Veel sterkte

9. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Ja ik heb jou topic ook net gelezen, we zitten inderdaad in hetzelfde schuitje... Afwachten is moeilijk he?
    JIj ook heel veel sterkte!

10. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Dit is er weinig bloed verlies voor een miskraam.
    Ik weet nog dat ik begon met bloedverlies. dat was heel weinig.
    Ik heb toen een inwendige echo gehad. Ik weet niet of het daardoor kwam,maar ik kreeg ineens last van krampen en midden in de nacht begon ik heftig te bloeden(afkomen van de vrucht) ik durfde mijn bed niet meer in,omdat ik bang was door te lekken.
    Ik heb zelf een week lang gevloeid, terwijl ik normaal 4 dagen ongesteld ben. Ook was ik door het bloedverlies moe.Dit was bij 9.5 weken

De 1e keer begong ik wat druppels bloed te verliezen.Toen werd het erger. Ik heb toen geen krampen gehad,maar heb 5 dagen gevloeid.

11. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Ik heb vorige maand een miskraam gehad met 4 wkn en 3 dgn en had ook heel weinig bloedverlies, in ieder geval minder dan een normale ongesteldheid en ook geen last van krampen. Paar dagen later testje gedaan en deze was zo goed als negatief waardoor ik dus wist dat het een miskraam was. Als je nog maar zo kort zwanger bent hoef je helemaal niet veel bloed te verliezen.

Groetjes

12. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Ik heb vanaf donderdag al geen bloed meer verloren, ook geen krampen meer gehad. Testjes geven nog steeds een duidelijke streep (worden zelfs ietjes donkerder volgens de kenners hier ;) ). Dus ik ga er nu maar van uit dat ik nog gewoon zwanger ben, en hopelijk ook blijf...

Bedankt voor al jullie reacties!

13. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Hearts: Precies hetzelfde schuitje, zwangersschapskwaaltjes nemen toe en ook het streepje is duidelijker... Maar ja, blijft natuurlijk nog wel spannend.

14. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou morgen even bellen en vragen om een echo of om bloed te laten prikken.
    Ik heb nu 2 keer een miskraam achter elkaar gehad en bij de een had ik wel krampen en veel verlies en bij de laatste ( vorige week) had ik nergens last van, alleen wat bloedverlies met afvegen. In mijn album zie je ook dat de 2e test donkerder was, maar vanaf daar had ik al wat licht verlies.
    Vervelnde is dat het alle kanten op kan met bloedverlies, dus ik zou echt even je verloskundige of huisarts bellen morgen.

Sterkte!!

15. carootje79

14 feb 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik zit ook in het zelfde schuitje... afgelopen zaterdag (21 mei) was mijn NOD. Die ochtend had ik een lage temp (0,3 lager dan de dagen ervoor). Dus ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn ongi er aan zou komen...maar nix zaterdag.

Zondagochtend was mijn temp in eens weer hoger (36.95). Halverwege de middag verloor ik wat licht/roze bloed.

Maandagochtend (vanmorgen) haalde ik een witte tampon eruit (en temp nog steeds hoog)...dus ik dacht...dat heb ik nooit..laat ik eens een testje wagen....en ja hoor...een licht streepje!

Dus als ik terug beredeneer dat kan het zo zijn dat ik op 11 DPO mijn innestelingsdip had en zondag innesterlingsbloed.

Bloeding bleef weg tot vanmiddag...maar nog wel erg licht/roze en wat bruin erbij....het is nu wel weer minder aan het worden..dus de ongi breekt nog niet echt door.

Ik hoop dat dit nog wat innestelingsbloed was...mocht de ongi morgenochtend nog niet doorgebroken zijn dan ga ik gewoon weer testen.

Ik zit net als jullie ook nog even in spanning.

Sterkte allemaal!

Deel Deze Pagina