wat helderrood bloed bij 11 weken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by brigitte22, Feb 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Vanmorgen na ontlasting ineens weer helderrood bloed op mijn papiertje... Even enorm schrikken maar verder eigenlijk geen buikkrampen... En het lijkt nu na een uurtje alweer minder en het wordt ook al wat donkerder...

Met 7 weken hebben we een echo met een kloppend hartje gezien en heb verder nog last van alle kwaaltjes en mijn buikje groeit ook langzaam.....

Morgen gelukkig al een controleafspraak bij mijn VK met echo....

Ik vermoed dat het een geknapt adertje is... maar wat denken jullie?

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi brigitte,

Ja inderdaad dat denk ik ook!
    Kan geen kwaad!

Groetjes imke

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Vanaf vanmorgen komt er alleen nog wat oud spul en verder geen helderrood meer.... Dus denk dat het zo'n stom adertje geweest is.... Nog steeds geen krampen in ieder geval...

Maar zal wel blij zijn als ik morgen op de echo een mooie hummel met kloppend hartje zie...

Bedankt voor je antwoord..... altijd fijn om van jullie te horen dat het niet veel kwaad kan... bij rood bloed is je eerste reactie toch van o nee....

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Nog een kort vraagje... hoe lang kan het bruine nog blijven van zo'n bloedinkje? Ik heb nu echt alleen nog maar lichtbruin.... maar vraag me af hoe lang dat ongeveer kan duren

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Brigitte22,

dat kan nog enkele dagen duren. Er kan heel soms zelfs wel weer een roder stukje tussen zitten. Is helemaal niet erg, gewoon afwachten dus.

Groetjes Brigitte

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Dank je wel... heb vandaag in ieder geval een hele mooie echo gehad... En in de baarmoeder was niets te zien van een bloedinkje of een hematoom dus het zal van een geknapt adertje zijn gekomen volgens mijn VK.... En de kleine was super dus het gaat vast allemaal goedkomen

7. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Goed zo!

Geniet ervan!

Groetjes Brigitte

Share This Page