Wie kan hier iets uit opmaken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fioon, 13 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hoi hoi allemaal!

Ik heb even een vraagje. Ik ben sinds oktober met de pil gestopt. Dit is de 2e maand dat we echt tijdens de vruchtbare dagen extra klussen..

M'n eerste cyclus na de pil was 38 dagen, de tweede 31 en nu is m'n 3e aan de gang, zit nu op dag 26.

19 jan ben ik ongesteld geworden, dit duurde 3 dagen. We hebben deze maand vrijwel om de dag geklust, dus eventueel wel een kansje om zwanger te zijn.

Nu even op een rijtje....

Dag 13: heel veel slijmverlies (gelig, eenmalig, heel vloeibaar, sorry voor de details!!!!!)
    Dag 14: duizelig, steekjes links onderbuik, rugpijn (onderrug).
    Dag 17+18: beetje last van steekjes.
    Dag 24: menstruatiekrampjes, licht, heel af en toe.
    Dag 25: 's Morgens erge rugpijn, hele dag door last van steekjes
    Dag 26 (vandaag): felle steken ineens links onderin mijn buik. Duurde maar heel even, verder af en toe wat menstruatiekrampen en steekjes, erg moe (veel staren en warrig).

Ik weet dat heel veel nog door het ontpillen kan komen, maar toch wordt ik hier zelf niet wijzer van. Heb ik nou rond dag 14 mijn eisprong gehad, of nu? (wel erg laat lijkt mij!) Of kan dat van vandaag (en ook gisteren en eergisteren) een eventuele innesteling zijn?

Ik hoop dat iemand misschien een beetje meer duidelijkheid kan geven, ben heel benieuwd naar de reacties!

Alvast bedankt!

Groetjes! :D

2. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Vergat te zeggen:
    10 feb (dag 23) heb ik door mijn urine wit/rozige afscheiding gehad, in de wc bleef het plakken (sorry sorry sorry, maar kan het niet anders uitleggen)
    Dit was de één na laatste dag van mn blaasontsteking, maar het leek niet gewoon bloed (wat ik al eens eerder heb gehad tijdens een blaasontsteking)

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi als jij er al geen wijs uit kan dan kan ik het al helemaal niet..

sorry.. totaal afgezaagd.. maar.. je kan alleen afwachten!

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hahahah ja afwachten.

ik zou echt zw3eren dat ik zwanger was als ik al mijn kwaaltjes en pijntjes bekeek maar het was helaas niet zo. je lichaam kan vanalles doen

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad...wacht tot je zeker je NOD hebt gehad...dan heeft testen ook pas zin.
    Valt niet mee he ;)

Deel Deze Pagina