Hallo allemaal, Ik was even benieuwd. Ik heb normaal gesproken niet zoveel last van hoofdpijn. Laten we zeggen 2 dagen per maand, verder niet. Maar nu sinds ik zwanger ben, om de haverklap. Herkennen jullie dit, hoort dit erbij?
Ik heb het ook meer en meer, vooral als ik iets te snel rechtsta. Meeste van je bloed gaat nu naar beneden, dus af en toe kan het wel eens dat je hersenen iets minder bloed krijgen. Weet niet of het daaraan ligt, maar bij mij is het dus erger als ik vaak zit-sta-zit-sta.
Ik heb een week constant hoofdpijn gehad en een migraine aanval. Schijnt en bij te horen... Sterkte, je mag paracetamol nemen.
ook ik heb hier helaas veel last van en dan echt met name vlak boven mijn wenkbrauwen zeer irritant maar het schijnt er helaas bij te horen
Kan inderdaad hormonaal zijn.. Ik had tijdens mijn puberteit en beide zwangerschappen last van migraine. Nu na de zwangerschap is het ook direct weer over..
Ik had toen ik zwanger was juist geen hoofdpijn meer wat een opluchting was dat...3 weken na de bevalling kwam het alleen weet terug erg jammer!