Mini-Opvliegers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Muisje1981, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ben ik nou de enige die hier last van heeft of niet? Ik heb het heel koud en dan opeens krijg ik het heeeel warm het zweet breekt me dan uit, krijg een rood gezicht. Mijn lichaam is dan heel warm aan de binnenkant.

Nog even en het spuit mijn porieen uit :D

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    misschien klink ik hard muisje , maar al je vragen kan je toch ook bij novembermama`s kwijt? daar zitten meiden die net zo verzijn als jou en kunnen je vast duidelijk antwoord geven zonder dat je elke keer nieuwe topics hoeft te openen....
    succes LIEK.

3. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Je klinkt niet hard, deze topic mag hier best zijn :rolleyes:

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    topic mag er best zijn, maar vaak genoeg worden er door dezelfde personen achter elkaar topics geopend. Terwijl het ergens algemeen te vragen is :D
    liek.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De november mama;s is inderdaad de plek bij uitstek om je vragen neer te leggen. Deze meiden lopen allemaal gelijk.

tuurlijk mag je vragen stellen! maar let wel even op de aantallen, je gaat best hard en voor elke nieuwe vraag een nieuw topic, dan gaat het snel.
    Voor het overzicht.

thanks.

en niet opstijgen he? :D (heb zelf opvliegers gehad van de medicijnen afgelopen ronde..)

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Heb het mn eerste zwsch heel veel gehad, maar toen werkte ik heel veel uren, nu ben ik wat rustiger en heb er veel minder last van. Had het vooral 's avonds

7. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik ben vandaag vrij, en doe eigenlijk geen drukke dingen ofzo maar ik heb me toch een opvliegers niet normaal meer pffff.....

Deel Deze Pagina