Hoofdpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door evelien055, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien055

evelien055 Niet meer actief

Hoi!
    Ik heb nooit hoofdpijn, echt nooit! En nu barst ik van de hoofdpijn, echt niet normaal! Kan dit een symptoom zijn? Ook als ik ongesteld moet worden heb ik trouwens geen hoofdpijn. Snap er niks van. Eet gezond, drink veel water... Wie kan me helpen?

2. caca

caca Lid

6 jun 2012
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben je onlangs gestopt met de pil??

3. evelien055

Ik slik de pil al 3 jaar niet meer... Dus dat is het ook niet

4. Danielllle

6 jan 2012
    56
    0
    0
    Drenthe
    Het is bij mijn altijd wel een teken dat mijn ongesteldheis eraan komt.

5. evelien055

sja ik weet het ook niet... over 6 dagen weten we meer... Ik heb zo'n gevoel dat ik zwanger ben. Heb meerdere symptomen gehad, maar die zijn nu een beetje weggegaan. Ongesteldheid voel ik ook een week van tevoren aankomen, en nu voel ik niets. Ik heb wel ongesteldheidskrampen gehad een week geleden, maar die zijn weggetrokken en gevoelige borsten, opgezette buik. Snap er echt niks van...

6. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vanaf 6 dagen voordat ik teste ook vel hoofdpijn, soms best wel erg. Op het moment is het bijna dagelijks heeeel licht aanwezig.

7. evelien055

Nou misschien dan toch ... zwanger ;) Maar ik reken er maar niet op, dit is pas onze eerste ronde. Anders is de teleurstelling zo groot... Wel aparte klachten, mijn vriend denkt dat ik zwanger ben, maar ik ben zelf nog niet echt overtuigd.

8. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig afwachten....

9. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Hoi Meis!

Geloof me ik werd vorige week GEK van de hoofdpijn! stond er mee op en ging er mee naar bed en dat een hele week lang!... dagen aan de paracetamollen gezeten. en zelfs een afspraak gemaakt bij een kraken.. gisteren getest en wat blijkt.. positief!:D... nu nog wel lichtjes maar niet meer zo erg als vorige week!

Dus kan zeker een symptoom zijn!

Hoop voor jou ook op een positief resultaat! wanneer mag je testen?

10. evelien055

Maandag mag ik testen, maar ik wil het zo graag eerder doen, maar denk toch dat ik moet wachten...

11. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Oke! spannend
    Ik mocht officieel gisteren testen... Kon het uiteraard ook niet laten dus stiekem zaterdag en zondag al een test gedaan met een etos test:)... beide een heel vaag streepje te zien... gisterein een clear bleu digitale.. uitslag zwanger 2-3 :-D... ben zelf toch meer van de kruidvattesten hoor.. die waren bij mijn vorige zwangerschap veeel duidelijker als die van de etos!

Ik duim voor je mee!

12. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kv test sloeg bij mij meteen dik uit, wel met ochtend urine. 's middags nog een clearblue gedaan en het plusje kwam wel, maar geen dikke strepen. Kv testen doen het wel goed.

13. evelien055

Zondag mag ik officieel testen, maar ik wil het zo graag eerder doen. Ga vanmiddag kruidvat test halen. Denk je dat ik die eerder kan testen dan zondag??

14. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou zonde zijn als je te vroeg zou testen. Zondag duurt niet zo heel lang meer.

15. Jenniferdewild

21 jun 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een zeurende hoofdpijn.
    Ik heb ook constant dorst misschien dat het
    daaraan ligt, en toch drink ik SUPERveel.
    Heb nog wat andere symptomen. Van het weekend
    testen, ben benieuwd!

Hoop voor jou ook positief! Succes!

16. evelien055

Spannend!! Morgenochtend ga ik toch een testje doen! Want heb er toch 3 in huis. Heb geen geduld :p Zou wel grappig zijn want dan is het de eerste ronde al raak en zoveel hebben we niet gevreeƫn ;) Ik hoop voor jou ook dat het positief is.

17. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Begin ook hoofdpijn was er zelfs een dag goed ziek van. En zie het resultaat. Spannend hoor, heel veel succes dames!

18. evelien055

Zo ik heb vanochtend vroeg een testje gedaan van kruidvat die 2v5 euro. Enne... ik zag vanochtend niet echt iets was wat slaperig nog denk ik... Maar toen ik 2 uur later keek, zag ik een heel dun streepje, moest wel heel goed kijken (met zonlicht). Moeilijk te zien... Zou het wat zijn? Ik ben trouwens wel te vroeg met testen, maar ik kan gewoon niet wachten.. Haha... Wat denken jullie?

19. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    De test mag je niet meer rekenen na 2 uur, vaak is het aflezen geldig van 10 minuten tot 30 minuten na testen. Afhankelijk van de test.
    Door het indrogen kan het namelijk veranderen.

Ik zou gewoon nog 2 dagen wachten en het dan weer proberen met ochtendurine.

20. evelien055

Ja zondag nog maar een testje wagen...

Deel Deze Pagina