ben ik zwanger? hallo iedereen ik heb een vraagje ik had 6juli onveilig sex gehad en paar dagen later had ik last van pijnlijke tepels en voel me sinds paar dagen nu ook super moe en af en toe heb ik van die lichte kraampje zoals ongesteldheid en voel ook dat ik soms een hoge temperatuur heb en soms heb ik het opeens heel erg warm maar dat heb vooral in de avond ik heb bewust sex gehad rond mij eisprong dus mij vraag is zou ik misschien zwanger kunnen zijn ? en ik heb mijn baarmoedermond ook gevoeld en het voelde laag en volgens mij zat er een soort van een spleet kan dat ? ik heb er niet echt veel verstand van ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden ik wil heel graag weten ik weet wel dat ik moet wachten tot mijn nod dat is 22juli maar ben gewoon heel erg benieuwd wat dat betekend
Zou kunnen maar een test geeft je zekerheid. Ik zou zeggen, koop een test of 2 en probeer het komende zaterdag alvast.
Er zit echt niets anders op dan te testen, kwaaltjes en dergelijke kunnen van alles betekenen... Succes!
Als je echt zwanger bent en al last heb van kwaaltjes kun je ook nu al testen. Vaak heb je al een posi test voor je NOD. Ik had 5 dagen voor NOD ook al een licht streepje. Koop een testje bij Kruidvat, 2voor 5 euro en voer hem morgenochtend uit
Dat vind ik nou zo leuk heh, dat zinnetje bij krullie85 over moeders voor moeders, weet ik ook weer waar ik het steeds voor doe. Maar goed dat was even off-topic
sorry maar een internet pagina kan je niet vertellen of je zwanger bent of niet wil je zekerheid? koop een test of ga naar de huisarts