Hoofdpijn!

Discussion in 'Zwangerschap' started by jojogirl88, Dec 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Zijn er meer dames die gek worden van de hoofdpijn??
    Ondertussen al 2 dagen voortdurend hoofdpijn:(
    En dat in combinatie met een 21 maanden oude peuter die voortdurend aan je hoofd zit te zeuren echt niet prettig..

Vraag me af vanwaar die hoofdpijn komt..
    Ben wel wat verkouden dus zal er ook wel wat mee te zien hebben.

Kan me nog herinneren dat ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ook heel vaak hoofdpijn had maar toen kon ik me nog eens even op bed leggen maar nu met een peuter in huis gaat dat niet meer zo makkelijk.

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Bij hoofdpijn moet je volgens mij je VK bellen omdat het een teken van hoge bloeddruk kan zijn.

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb wisselend heel erg last van hoofdpijn, maar idd ook wisselend last van hoge- en lage bloeddruk.

4. MB2

MB2 Actief lid

Sep 13, 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier vandaag ook last van hoofdpijn, maar komt bij mij vooral door de weersveranderingen. Heb ik altijd last van!

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Zal idd ook wel wat aan het weer liggen hoor, vorige zwangerschap was ook in de winter dus kan niet echt vergelijken of het in de zomer bij beter weer anders zou geweest zijn.

Heb nog nooit last gehad van een hoge bloeddruk.. Als ik het morgen nog heb dan bel ik mss wel eens de gynaecoloog mss kan ze dan snel even mijn bloeddruk nemen..
    (woon in België, hier dus geen vk maar gyn)

Bedankt voor de reacties, ben al opgelucht dat ik niet de enige ben..

6. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    idd, gewoon de gyn bellen hoor! een vriendin van mij had dit dus ook en die zat mooi met een veeeeel te hoge bloeddruk!

7. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Gewoon bellen! Even je bloeddruk laten controleren voor de zekerheid!

8. tulip

tulip Niet meer actief

ja zou toch je bloeddruk even laten checken. Ik ben iemand die heel snel hoofdpijn heeft, maar in zwangere toestand juist niet.

9. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,160
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb al 3 WEKEN hoofdpijn, alles is onderzocht maar ben helemaal goedgkeurd, bloeddruk is 120/65 urine en bloedonderzoek goed. Het kan ook gewoon hormoniaal zijn maar dat het wel even goed nakijken.

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hier ook hoofdpijn, maar heb het idee dat het van moeheid komt.. :(

11. tlc81

tlc81 Bekend lid

Jan 22, 2012
    684
    127
    43
    Ik heb van week 16 t/m week 18 hoofdpijn gehad. En niet zo'n beetje ook, ging er scheel van kijken en werd er misselijk van. Naar mijn idee door hormonale veranderingen. Mijn bloeddruk was prima. Meer rust nemen, 's ochtends gelijk een paracetamol (niet wachten tot het te heftig is), af en toe een sterke kop koffie en een glas cola maakten het te doen. Van de week werd ik wakker en geen hoofdpijn meer te bekennen. Geen idee waarom het nu ineens over is, maar wat heerlijk! Hoop voor je dat het snel over gaat.

Share This Page