Hallo dames, Sinds vanmiddag heb ik ineens erg veel last van mijn rechterkant van mijn bovenbuik. Ik ging strakjes zuurkool stampen en dat ging niet eigelijk.. Nu zit ik al eventjes maar kan nu niet zeggen dat het over is.. Wel ligt de kleine eigelijk altijd op de rechterkant (teminste voel ik dr eigelijk altijd) Moet ik me nu zorgen gaan maken of is dit iets normaals?? Anders moet ik de gynacoloog bellen.. Alvast Bedankt! Groetjes
ik heb het vorige week gehad en toen de vk gebeld, het bleek dat onze baby mijn ribben beurs had getrappeld. was toen ook even bang voor wat anders. heb je nog meer klachten? anders zou ik het overleggen.
Misschien zijn het je darmen?Ik heb ook wel eens last in mijn bovenbuik en dan blijken het mijn darmen te zijn.
Ik zou voor de zekerheid de gyn bellen! Heb je verder klachten als hoofdpijn, misselijkheid, vocht vasthouden oid, dan zeker niet wachten met bellen. Je kunt wat dat betreft beter een keer voor niets bellen. Tenzij je echt het idee hebt dat het van het trappen komt.
Nou het voelt net of ligt ze net zo dat ze me pijn doet. Heb veel last van maagzuur.. Ging net even naar de wc en ging zitten op de bank maar omg dat deed pijn! Mijn buik voelt ook echt kneiterhard net of heb je een harde buik alleen zit het nu bovenin rechts...
Heb het ook!!! Kan beurs trappen zijn of hoofdje of billen van de baby! Bij mij is het hoofdje van de baby die daar zit en dus zeer doet tegen de ribben
Ik denk dat je het zelf het beste kan beoordelen. Ik heb rechts bovenin vaak een bult (billen denk ik). Staat een beetje raar maar voelt niet pijnlijk bij mij.
Vanavond langs de dokterswacht geweest en alles was goed. Nu even afwachten of het nog terugkomt en zo ja dan naar de gynacoloog. En anders wachten we next week af dan moet ik weer op controle bij de gyn.
Ik heb behoorlijke bovenbuik krampen gehad door maagzuur wat hoog kwam. Hierdoor werd mijn slokdarm beurs en ging enorm samentrekken. Wist niet wat me overkwam joh :-o
Fijn dat het goed was! Ik heb deze zwsch vaak een hele pijnlijke plek rechts boven, zelfs als ik op die plek maar heel licht op mn baarmoeder duw (er zit dan iets van de baby onder, voelt als een voetje) doet het super veel pijn. Dat is beurs denk ik. Sanne bedoelt volgens mij dat pijn in de rechter bovenbuik ook bij hellp syndroom kan passen, dus daarom inderdaad bij een pijnlijk, strak gevoel, vooral icm andere klachten als hoofdpijn, misselijkheid, sterretjes zien etc altijd contact met je vk of gyn opnemen! Voor mezelf weet ik nu het verschil, maar als het voor het eerst is zou ik bij enige twijfel altijd bellen!
Ik lever straks mijn urine in hopen dat daar wat uitkomt en anders ist nog afwachten of hetbterugkomt..
Ik ben daar vorige week nog voor bij de dokter geweest, wist niet meer hoe ik zitten of liggen moest. Urine en bloeddruk gecontroleerd, niks aan de hand gelukkig. Baby heeft het gewoon wat krap en trapt graag tegen mn ribben aan.
Hier hebben ze gister ook naar de ribben gevoeld maar daar voel ik niks.. voelde net of heb je heel erg je buikspieren getraind alleen was het nu helemaal bovenin mn buik.. hoop dat de urine wat zegt en anders next week maar afwachten of het moet eerder terug komen..
Nou uitslag binnen.. heb ontstekingscellen in de urine en krijg daarvoor een kuurtje.. Gelukkig verder niks geks ben tevens draagster van de gbs bacterie dus vond het ff extra spannend!!!