hoe voelen rug weeen aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joella, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi meiden

    Ik heb bij me eerste bevalling enkel alleen buik weeen gehad.
    Maar nu vroeg ik me af of er iemand is die weet hoe rug weeen voelen want ik heb nu al een paar uur last van me rug en het word steeds pijnlijker ze komen niet echt om de minuten maar gewoon constant ik heb in het midden van me rug erge pijn en het meest aan de rechter kant ik voel geen pijn in me buik.
    Weet iemand of dit weeen zijn of gewoon rugpijn ik heb het al vanaf 15.00 en nu gaat het steeds pijnlijker doen ik weet niet hoe ik moet zitten en liggen helpt ook niet ik krijg de pijn met geen mogelijkheid weg zelfs een massage van me vriend helpt niet.
    Maar ik dacht eigenlijk dat rugweeen in je onderug zaten en dan uitliepen naar je buik maar das bij mijn niet zo is echt het midden.

    groetjes joella
     
  2. Niet meer actief

    Tja, met dit soort vragen zou ik toch wel mijn verloskundige bellen. Denk dat zij je beter advies kan geven!


    Succes :)
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    oeh das spannend!!!! :D
    dit is mijn eerste zwangerschap en ik heb geen idee hoe buikweeën aanvoelen,laat staat rug weeën hihi.
    ik zou toch ff de verloskundige bellen als ik jou was.
    voor de zekerheid!

    succes!!!!
     
  4. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heb jij het ook boven in Joella ... net waar je ribben beginnen? Ikke nl wel ... en ik hoorde er nog een april mama over ..
     
  5. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik had het gister vooral onder in mijn rug. Was net zo'n oud vrouwtje wat schuifelend loopt. Vandaag na een goede nachtrust is het bijna verdwenen.

    Gister misschien nationale-laatste-weekjes-rugpijn-dag?

    Groetjes van Kiki
     
  6. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik had alleen rugweeen, maar bij mij kwamen ze en gingen ze weer weg, het was geen constante pijn. Het was een hele scherpe pijn die steeds erger werd over heel mijn onderrug, deze straalde niet door naar mijn buik.
    Maar als je het niet vertrouwd zou ik echt even de vk bellen.
     
  7. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    ja idd silvie net onder je ribben aan me rechterkant erg vervelend het is nu weer wat minder maar als ik te lang in een houding blijf zitten doet het weer zeer en ik heb vanacht geen oog dichtgedaan van de pijn ik wist niet hoe ik moest liggen ik lag op geen enkele manier lekker mischien voorweeen?

    groetjes joella
     
  8. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    pfff nog steeds last van me rug vanochtend ook last van harde buiken maar die zijn nu weer weg.
    Ook heb ik ineens diaree en ik heb juist altijd last van verstoping ( hele harde pijnlijke ontlasting ) vooral omdat ik staalpillen slik voor me bloedarmoede maar nu heb ik dus de dunne en ik heb gehoord dat je dat meestal tijdens weeën krijg nu ben ik toch wel benieuwd of het bij mijn een van deze dagen al gaat beginne ik ben verleden week wel al me slijmprop verloren en ik heb nu ook al echt witte melk in me borsten als ik in me borsten knijp loopt het er zo uit.
    Maar ja ik denk toch dat het allemaal voor weeen zijn want het komt en gaat dan naar een paar uur weer weg dan voel ik me weer goed en weer een paar uur later krijg ik weer last.
    Ik kijk het nog wel ff aan ik wil er niet te veel op hopen dat het gaat beginne anders raak ik teleurgestelt als het weer stopt.
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik drie weken last gehad van voorweeën en ik had wel steeds 3 cm ontsluiting maar het ging niet verder toen hebben ze de baby uiteindelijk gehaalt ze hadden me water gebroken en binne vier en een half uur was hij er.
    ik ben toen met 40 weken en drie dagen bevallen ik hoop dat het nu toch wel eerder komt met 38 weken ofzo maar ja ik heb het niet voor het zeggen he ;)
     
  9. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    spannend hoor!!!
    het lijkt wel wat te rommelen bij je!
    hopen dat je niet te lang meer hoeft te wachten op je kleine spruit!
    je bent je slijmprop al kwijt,het rommeld zo her en der bij je!
    ik ga je in de gaten houden hoor :D
     

Deel Deze Pagina