Een vraagje: ik heb al een paar dagen erge hoofdpijn. Toen ik nog aan de pil was had ik dit wel vaker, sinds ik gestopt ben, bijna niet meer gehad. En nu dus al sinds een pasr dagen erge hoofdpijn. Herkend iemand dit bij deze termijn? Zou het door het warme weer komen? Ik probeer genoeg te drinken. Of zou het iets met hormonen te maken hebben? Zou ik een paracetamol mogen nemen?
paracetamol mag je wel gebruiken hoor! geen ibuprofen!!, als je veel in de zon hebt gezeten zonder hoed/pet kan je ook erg last van hoofdpijn hebben (heb ik wel altijd) hopelijk zakt het gauw een beetje af meid! niets aan..
Ik herken het! Ik heb dd afgelopen dagen echt veel hoofdpijn, ik drink veel water en gebruik eem hoedje im de zon maar ik las ook op internet dat het gebruikelijk is in dit termijn Gr
Paracetamol zou ik wel mee uitkijken als je zwanger bent van een jongen. Hierdoor kunnen de balletjes niet goed van indalen. Verder goed drinken idd en hoed op of de schaduw opzoeken
De vk adviseerde mij 2 paracetamol tegelijk, dan is de kans kleiner dat je later nog meer nodig hebt. Daarnaast goed drinken en op tijd je rust pakken. Hoop voor je dat het snel beter gaat.
Ik heb dat ook gehad. Mijn bloeddruk bleek toen erg laag te zijn. Probeer eens om elke dag een bouillonnetje tussendoor te nemen. Hielp bij mij erg goed.
Ik heb het ook gehad, rond 13 weken was het het ergst, bijna elke dag knallende pijn in mn hoofd. Nu is het al weer minder. Kunnen ook gewoon de hormonen zijn, ik dronk me iig suf. Is dat zo? Dat hoor ik nu voor het eerst... Het dus rond 13 weken best veel paracetamol gehad omdat de vk zei dat het geen probleem was, alleen niet meer dan 6 per dag. Moet ik me zorgen maken?
Bedankt allemaal. Ik drink me al suf haha! Net de vk gebeld, die zei dat ik gewoon paracetamol mag. Als t aanhoudt even naar de dokter. De lastste keer was mijn bloeddruk aan de lage kant, dus dat zou het wel eens kunnen zijn. Maandag moet ik weer naar vk dus dan zullen ze mn bloeddruk weer meten. Nu net een paracetamol genomen, hoop dat t helpt.