hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tipseltje, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tipseltje

Tipseltje Lid

9 mrt 2014
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Een vraagje: ik heb al een paar dagen erge hoofdpijn. Toen ik nog aan de pil was had ik dit wel vaker, sinds ik gestopt ben, bijna niet meer gehad. En nu dus al sinds een pasr dagen erge hoofdpijn. Herkend iemand dit bij deze termijn? Zou het door het warme weer komen? Ik probeer genoeg te drinken. Of zou het iets met hormonen te maken hebben?
    Zou ik een paracetamol mogen nemen?

2. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    paracetamol mag je wel gebruiken hoor! geen ibuprofen!!, als je veel in de zon hebt gezeten zonder hoed/pet kan je ook erg last van hoofdpijn hebben (heb ik wel altijd) hopelijk zakt het gauw een beetje af meid! niets aan..

3. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    Ik herken het! Ik heb dd afgelopen dagen echt veel hoofdpijn, ik drink veel water en gebruik eem hoedje im de zon maar ik las ook op internet dat het gebruikelijk is in dit termijn

Gr

4. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Paracetamol zou ik wel mee uitkijken als je zwanger bent van een jongen. Hierdoor kunnen de balletjes niet goed van indalen.

Verder goed drinken idd en hoed op of de schaduw opzoeken

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    De vk adviseerde mij 2 paracetamol tegelijk, dan is de kans kleiner dat je later nog meer nodig hebt. Daarnaast goed drinken en op tijd je rust pakken. Hoop voor je dat het snel beter gaat.

6. verabloembos

verabloembos Actief lid

20 jan 2014
    166
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad. Mijn bloeddruk bleek toen erg laag te zijn. Probeer eens om elke dag een bouillonnetje tussendoor te nemen. Hielp bij mij erg goed.

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad, rond 13 weken was het het ergst, bijna elke dag knallende pijn in mn hoofd. Nu is het al weer minder. Kunnen ook gewoon de hormonen zijn, ik dronk me iig suf.

Is dat zo? Dat hoor ik nu voor het eerst... Het dus rond 13 weken best veel paracetamol gehad omdat de vk zei dat het geen probleem was, alleen niet meer dan 6 per dag. Moet ik me zorgen maken?:(

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je hebt tijdens je zwangerschap een hoop meer vocht nodig dan normaal; drink extra, dat kan helpen.

9. Tipseltje

Tipseltje Lid

9 mrt 2014
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal. Ik drink me al suf haha! Net de vk gebeld, die zei dat ik gewoon paracetamol mag. Als t aanhoudt even naar de dokter. De lastste keer was mijn bloeddruk aan de lage kant, dus dat zou het wel eens kunnen zijn. Maandag moet ik weer naar vk dus dan zullen ze mn bloeddruk weer meten. Nu net een paracetamol genomen, hoop dat t helpt.

Deel Deze Pagina