Je hoort en leest vaak dat het libido af kan nemen als je zwanger bent...maar dit is bij ons juist niet het geval. Ik heb nog evenveel zin als daarvoor en zelfs meer. Mijn vriend en ik hebben dus bijna dagelijks seks en zover het kan ook nog erg gevarieerd. We voelen ons nog steeds erg tot elkaar aangetrokken. Wie ervaart dit ook zo??
Hier ook al ben ik nu pril zwanger maar alles is beneden ook anders bij mij netjes gezegd beter doorbloed ik denk dat dta bij.mij ook.mee speelt al waren we ervoor ook al heel actief nu is het 2x per dag nog misschien zal het afnemen naarmate ik verder zwanger ben.maar voor nu zijn wij beide erg tevreden
Hier ook hele zwangerschap hoog libido. Het wordt nu alleen wel steeds wat lastiger en de kleine gaat lopen trappelen
Hier nog evenveel libido als anders, alleen de eerste 12wk was ik bang dat ik een miskraam zou opwekken door te vrijen. Dat mijn vriend mijn baarmoedermond zou openstoten. Nu denk ik: lukte hem dat nu maar op deze termijn. Alleen door slaaptekort is het nu wat minder.
Evenveel tot meer! Behalve de eerste 12 weken toen was ik een beetje angstig. Maar daarna weer helemaal terug!
Vind het alleen mentaal lastig.... Dat er een baby in mijn buik woont terwijl ik seks heb. We zijn niet meer alleen zeg maar.... Maar, voel me rete sexy.... Dus het gebeurt gewoon wel. Maar concentreren op orgasme lukt voor geen meter
Nou, ik dus wel, maar manlief wil liever geen seks nu ik zo zwanger ben.. En dat kan ik natuurlijk alleen maar respecteren..
Wat fijn voor jullie! Wat zullen de mannen gelukkig zijn! Of oververmoeid Hier juist echt nul komma nul, nada, niks, noppes, niente.... Ik moet er niet aan denken! Word letterlijk misselijk bij het idee alleen al! En niet zo zeer omdat ik niet wil of geen libido heb, maar als ik zwanger ben vind ik dat gepluk en gepulk aan mn lijf vreselijk! Wil eigenlijk gewoon niet worden aangeraakt. Daar krijg ik kippenvel van. Heel jammer
Voor de zwangerschap had ik een goed libido maar nu ben ik gewoon dood moe en manlief momenteel ook dus dat scheelt maar hoop wel dat ik gauw weer de 'oude' ben want deze vermoeidheid vind ik helemaal niets..
hier ook hoor, heerljk elke dag, alleen nu in ene week tijd ben ik echt in ene keer dik geworden en ik merk dat dat nu beetje wennen is en in weg zit hahaha maar daar laten wij ons niet door tegen houden hoor
Ik durf niet zo goed. Ben nu 6w4d. En bang iets mis ga van binnen. OK al lees overal niet kan voel me niet gerust op. Maar m'n lijf wil zeker wel meer als anders alleen werkt m'n hoofd nog niet mee hopelijk na echo dat geruster ben..
Hier net zo. Ik word er dan niet misselijk van maar vind het zo'n raar idee. De 1e weken vond ik het gewoon eng ivm miskraam oid (ookal weet ik dat je er geen miskraam van kan krijgen) daarna kon ik me gewoon niet concentreren/overgeven. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan. De paar keer dat ik een orgasme kreeg had ik daarna pijn in mn buik. Veel plezier had ik er dus ook niet van. Mijn man maakt overigens ook geen aanstalten om seks te hebben. Jammer.
Hier ook meer zin, maar vriendlief wil niet. Hopen dat het bloeden na de bevalling maar snel gestopt is
Stuur wat deze kant op haha. Nee eigenlijk wel normaal gebleven maar wij hadden nooit elke dag seks behalve de eerste maanden Nu gaat het echt bijna niet meer vanwege me bekken, en voel en zie ik eruit als een zee koe dus nee ik wacht wel eventjes..
Oh, was dat bij mij maar zo de hele zwangerschap al 0,0. In het begin nog wel af en toe gedaan maar vanaf de 12e week ofzo al niet meer, het wil niet vochtig worden. Wel jammer en hoop dat het wel weer terug komt na de bevalling.
Wel zin, maar niet echt aanstalten van beide kanten. We vinden het allebei wel raar dat er 'nog iemand' bij is denk ik.
Hier ging het met 16 weken ineens omhoog! En nog steeds hoor! Alleen heb ik nu meer last van de rug en banden en ben niet zo eh...lenig meer. Dus als een walvis op het droge. Moet die man maar het werk doen hahaha! Verder was de baby altijd stil tijdens ( onder de indruk denk ik ) Maar de laatste keren gaat ie druk trappelen. Dan ben ik toch snel afgeleid hoor. Tis heel vreemd als er daarbinnen ook nog iemand mee zit te trappen tegen je edele delen...
Hier ook een hoog libido, al wordt het er niet makkelijker op. Ik heb een enorme toeter en sinds 2 weken ook last van harde buiken. Daarnaast ook wel eens bloedingen gehad vanaf 20 wkn zwangerschap, dus dan word je ook iets voorzichtiger. Met name door mijn mobiliteit wordt het nu wat minder, maar dat geeft niet