Hoofdpijn!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wup, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Dushi, dank je voor de tip, ik zal het bij mijn hubbie eens navragen en dan kijken of ik dat hier in de buurt misschien kan volgen.

    Ik heb zelf niet het idee dat het spierspanningshoofdpijn is maar misschien dat het meer onderbewust aanspant!

    Liefs,
    Wup
     
  2. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    laat je hubbie maar eens kijken hoor ;)

    misschien is het toch wel stress vanwege die behandelingen. onbewust
     
  3. Laura79

    Laura79 Nieuw lid

    11 aug 2007
    2
    0
    0
    Hi hallo,

    Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Ik heb zelf al jarenlang zware migraine en slikte hier ook altijd ibuprofen voor. Dit mag je alleen niet tijdens de zwangerschap gebruiken omdat het op je bloedvaten werkt.

    Vorige week heb ik een neuroloog bezocht en hij heeft me paracetamol 1000 mg voorgeschreven. Dit kon ik gebruiken wanneer de pijn te erg werd.

    Bij mij helpt vaak het volgende: wanneer het al een beetje begint, je bed in duiken en proberen te slapen (soms slaap je het dan nl weg), een paracetamolletje pakken en een ijszak (zon'n ingevroren hot/cold pack) tegen mijn hoofd aanleggen tijdens het slapen. Verder 2 a 3 glazen water drinken voordat je gaat slapen.

    Ik weet hoe erg het is, maar tijdens de zwangerschap zou ik niet teveel gebruiken, is echt niet goed.

    Veel succes!
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    In principe is het al niet goed om iets anders dan paracetamol te slikken als je zwanger wil worden, de huisarts adviseerde me toen ik erg last had van mijn heupen (en nog niet zwanger was) ook om paracetamol te slikken en niets anders. Achteraf blijkt dat ik last van mijn heupen kreeg door de clomid die ik toen een paar maanden slikte...

    Ik heb ook altijd migraine gehad, achteraf gezien toen ik met de pil begon... toen ik ermee stopte, nooit meer gehad! Daarvoor had ik het zo'n 2x per week, gelukkig werkte immigran (neusspray) wel goed, maar dat zijn toch ook niet zulke lekker medicijnen en ook erg duur (niet dat ik ze zelf hoefde te betalen, maar toch. No claim teruggave kon ik ook wel vergeten...)
     
  5. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb sinds een jaar een bril! Ik had ook echt IEDERE dag hoofdpijn :( Nu is het echt veeeeeeeel minder! Dus misschien is een brilletje een optie?

    Ook heb ik migraine maar dat voelt veel anders. De medicijnen die ik heb helpen ook wel daartegen (Migrafin)
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Mijn hubbie heeft me vorige week een paar keer behandeld en het bleek dat mijn nek/schouders en rug helemaal vast zitten. Had wel een beetje last er van maar niet gedacht dat het zo vast zou zitten. Nu hij een paar keer behandeld heeft gaat het wel wat beter gelukkig!
     
  7. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Ik heb ook zolang onverklaarbare hoofdpijn gehad. Uiteindelijk bij een fysio beland en na 3 behandelingen om mijn nek los te maken was het helemaal over :)
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb het ook sinds ik zwanger ben vaker last van hoofdpijn neem dan gewoon paracetemol en ga dan op bed liggen, dan is het zo over
     
  9. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ook te veel paracetomol is niet goed als je zwanger
     
  10. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    2 paracetamolletjes doen meestal helemaal niks...helaas
     

Deel Deze Pagina