Hoofdpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door san74, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san74

    san74 Lid

    28 mrt 2006
    43
    0
    0
    den haag
    In het begin van mijn zwangerschap heb ik vaak last gehad van hoofdpijn echt elke dag had ik hoofdpijn en dat wel paar weken achter elkaar. Naderhand is het vanzelf weggegaan, maar nu heb ik er alweer 3dagen last van. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan tegen kan doen. Liever slik ik geen medicijnen.

    Groetjes Sandra
     
  2. malika

    malika Lid

    29 okt 2005
    23
    0
    0
    hoi hoi

    ik heb er ook last van , al de gehele zwangerschap door.
    bij komt het door mijn ijzer te kort en te lage bloeddruk.

    ook drink ik eigenlijk veel te weinig.
    je moet zeker 2 liter water drinken.

    hopelijk heb je hier wat aan

    groetjes malika
     
  3. melissa

    melissa Actief lid

    28 mrt 2006
    219
    0
    0
    ben vandaag ook bij de vk geweest en ik heb ook een te lage bloeddruk en ook die zeurderige hoofdpijn......
    Dus check je bloeddruk ff, en als je ook ijzer te kort komt kan je pilletjes slikken speciaal voor als je zwanger bent.
    Ik heb ze van de kruitvat, vrouw zwanger staat erop.
    Succes!!!!
     
  4. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik heb van de 8e tot de 18e week van de zwangerschap bijna elke dag hoofdpijn gehad. Ik had geen ijzer te kort en geen lage bloeddruk, bij mij was het puur een hormonen kwestie. Na de 18e week veranderde er wat dingetjes: kon beter naar de WC, kreeg meer puistjes en flinke onderhuidse ontstekingen :x , en de hoofdpijn verdween.
    Ik heb in die 10 weken werkelijk ALLES geprobeerd om van de pijn af te komen. Drinken deed ik al genoeg, ik ben meer gaan rusten, mijn haar anders gaan dragen :( , bepaalde dingen niet meer gaan eten, migrainepleisters op mijn hoofd gaan dragen.....noem maar op. Niks maar dan ook niks hielp....
    Volgens de VK was het echt een kwestie van de hormomen, en dat is dan ook gebleken. Ik ben geen pillenslikker, dus ik heb geen 1 keer een paracetamol gebruikt. Het was echt af zien, maar ik wist waarvoor ik het deed...dat verlicht wel wat. Ik hoop dat het bij jou ook een keer spontaan ophoudt!
     
  5. Niet meer actief

    Ook ik heb helaas al vanaf het begin van de zwangerschap last van hoofdpijn. Reden is denk ik bij mij ook de hormonen.
     
  6. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi !

    Ik heb er ook last van, een zeurderige hoofdpijn, meestal aan de zijkanten van mijn hoofd. Mijn ijzer en bloeddruk waren ook goed, dus ik denk dat het door de hormonen zal komen.

    Sterkte ermee !

    Groetjes,
    Nikki
     
  7. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wat je eens zou kunnen proberen is die roosvice (zit ff te denken hoe die precies heette) volgens mij leek het iets op ferrero (van ferrero rocher die chocolaatjes) die is voor als je ijzer tekort hebt, en geen medicijnen wilt.

    kwaad kan het in ieder geval zeer zeker niet.
    veel succes
     
  8. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik heb ook erge hoofdpijn. Bonkende hoofdpijn .. wordt er helemaal gek van. ik heb nu twee maal een paracetamol geslikt om dat het mijn werk beinvloed. Vind het erg vervelend. Ik heb al een lage bloeddruk dus probeer ik wat extra zout te eten. Zakje chips of een zout dropje tussen door. Maar dat wil niet helpen. Of het nu puur toeval is of niet maar ik zie er een verband in. Want als ik fruit eet krijg ik er last van ... vreemd he is het niet .... maar toch is het zo. Misschien wel toeval ,... morgen naar de VK en dan leg ik eht toch wel even voor. Het is echt belemmerend.
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik had dat ook San, en Hope had een tip die mij erg goed geholpen heeft: kop zwarte koffie met citroendruppels erin(eventueel wat suiker voor de smaak)
     
  10. san74

    san74 Lid

    28 mrt 2006
    43
    0
    0
    den haag
    Dank je wel voor al jullie lieve tips. Het is er gelukkig ineens mee opgehouden. Ik hoop nu echt dat het wegblijft.
     

Deel Deze Pagina