verloskundig advies gevraagd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamavjulia, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Beste verloskundige,

Ik ben ruim tweeëntwintig weken zwanger van mijn derde kindje.

Eerste twee zwangerschappen veel in het ziekenhuis gelegen wegens hevig bloedverlies, krampen.. Begon op tien weken. Tweede zwangerschap vanaf dertig weken. Bij beide vanaf week 26 ongeveer veel harde buiken die een aantal uur aanhouden en om de tien minuten. Deed verder niet veel. Bij beide op 38 weken ingeleid met al 3 cm ontsluiting.

Dit om aan te geven dat ik niet zo makkelijk zwanger ben. Of zoals de gynaecoloog toen aangaf jouw baarmoeder vind het niet fijn om zwanger te zijn.

Nu heb ik sinds anderhalve week flinke buikpijn onderin de buik. En het gevoel (vraag me niet waarom) alsof ik met 10 cm ontsluiting rond loop.

Nu ben ik niet iemand die zomaar naar de gynaecoloog ga bellen (onder behandeling van de gynaecoloog) en ik heb woensdag zoiezo een afspraak.

Maar vraag me af wat dit nu is.. Geen bandenpijn, geen blaasontsteking maar wat.. Of dat ik morgen moet bellen of gewoon maar afwacht tot woensdag

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik zie je berichtje nu pas. Inmiddels ben je vandaag zeker in het ziekenhuis gezien. Ik hoop dat alles goed was en dat je onrust weg genomen is. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina