winterefteling?

Discussion in 'De lounge' started by Darinka1, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hej,

Vinden julli de winterefteling leuk om te doen met een kindje van 1,5j?
    Nora loopt graaag rond tenzij ze onze wandelwagen ziet dus die gaat zowiezo mee. Maar daar gaat ze max 1 a 2u aan 1 stuk in wille volr de rest zal het bij ons op de arm of zelf stappend zijn.

Wat denken jullie doen of niet?

Ohja efteling is enkele reis een uur rijden voor ons.

Ps sorry voor de spelfouten zit op mijn telefoon voor ik ga werken

2. mumija

mumija Niet meer actief

Ja hoor, de winterefteling is hartstikke leuk, en goed te doen voor een dreumes van 1,5.
    Veel laten lopen, dan blijft ze lekker warm.

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja heel leuk.
    Wij hebben een abonnement, dus ik ga wekelijks met de meiden.
    Lekker stappen door het sprookjesbos, in de droomvlucht, speeltuin en carnavalfestival.
    Ik zou je wel adviseren om doordeweeks te gaan i.v.m. met de drukte 's weekends.
    Doordeweeks kunnen die kleintjes lekker stappen in het sprookjesbos, zonder omver te worden gelopen.

4. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,480
    3,935
    113
    Female
    Ik zou het zelf niet doen, omdat ik denk dat ik zoontje dan net zoveel plezier doe om hier ergens een bos in te gaan of naar een kinderboerderij o.i.d.
    Tenzij er nog meer mensen mee gaan en jullie ook af en toe ergens in kunnen gaan.

5. mopke

mopke Fanatiek lid

Aug 10, 2011
    1,841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Heel leuk, ik ga ook wekelijks en vooral doordeweeks.
    Niet alleen bovengenoemde attracties zijn leuk, ook het springkussen in de hal bij de ijsbaan is leuk. Doordeweeks is het rustig dus kan ze lekker kruipen en ontdekken.

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Winter efteling is erg leuk!
    Zou zeker door de weeks gaan want met een dreumes in de kou lang te moeten staan in mega rijen door de drukte lijkt me niet zo fijn!
    Veel plezier

7. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Wij zitten er aan te denken as maandag te gaan.
    In België zijn alle scholen dicht ivm.staking dus we moeten het er maar van nemen en lekker op een maandag gaan.
    Maar weet iemand of er nu ergens kortings kaartjes zijn ? De AH heeft soms die acties maar nu helaas niet en in Nederland hebben ze meer van dit soort kortings acties dan in België

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Hier zijn we vorige maand geweest en hij vond het erg leuk, zijn ook genoeg dingen waar hij in kan.
    Het sprookjesbos zou ik niet meer doen, heb mezelf de ... in gelopen om er weer uit te komen omdat hij er niets aan vond.

Ik had de kaartjes goedkoper via airmiles.

9. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

Jan 1, 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    De winterefteling is heel leuk en via de ANWB krijg je per kaartje 8 euro korting, ik weet alleen niet of je er lid van moet zijn of dat het altijd geld

10. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    We zouden dus waarschijnlijk met ons 3 gaan. en dan vind ik de efteling al een stuk minder leuk.
    Nu ga ik zowiezo al niet in rollercoasters ofzo. Laatste keer in de efteling heb ik met mijn schoonzus op de buggy's en jongste nichtje gepast terwijl de rest in de achtbanen enzo ging. we hebben toen wel Fata Morgana gedaan maar daar had nichtje bang in. Nu is Nora wel iets stouter in zo'n dingen als Nichtje maarja.

We twijfelen nog even verder :p

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

De winterefteling is geweldig! Overal vuren, muziek, entertainment. Ik vind het nog leuker dan in de zomer :)

Share This Page