ik had gisteren ineens last van een zeurderige pijn in mijn onderbuik. Dit trok een beetje door naar mijn rug. Ook had ik last van steken in mijn vagina. Mijn partner zei dat het leek op oefen weeën. Zijn dit oefen weeën is of het toch iets anders?
maar is dat niet vroeg? ben nog maar 30 weken? en las ook dat bij een 2e het dan ook pas later gebeurt ( geen idee of het klopt hoor )
Ja mijn gyn en vk hebben beiden gezegd dat indalen bij een tweede 9 van de 10 keer ofwel heel laat, ofwel helemaal niet (lees: pas tijdens de bevalling) gebeurt. Mijn knul ligt ook nog helemaal los terwijl ik toch al bijna 37 wkn ben Terwijl ik die steken wel herken, maar bij mij had dat dus niet met indalen te maken. Denk idd dat het een soort van voorzichtige oefenweeën zijn. Kan overigens ook gewoon zo zijn dat je net ff iets te druk bent geweest die dag, of de dag ervoor, en dat je daarom wat krampen krijgt. Als ik iets meer lichamelijk bezig ben geweest dan normaal merk ik dan echt direct in mijn onderbuik.
Klinkt als indaling. De kleine kan dan wel zakken, maar ook weer terug omhoog. En kan zeker bij 30 weken al. Verschilt per zwangere. Kan ook zijn dat je kleintje druk is downunder en een paar stoten tegen je vagina geeft.
die pijn tot het einde gehad, kon er soms niet eens meer door lopen... maar volledig ingedaald is ze pas bij de bevalling...
Ik ken die steken ook maar had bij mij ook niks met indalen te maken. 37 weken en de kleine ligt nog niet ingedaald