Hoofdpijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jaleisha28, Jan 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    #1 jaleisha28, Jan 22, 2016
    Last edited: Jan 22, 2016
    Wie herkent de onwijs zeurende (bij mij al 3 dagen durende) hoofdpijn als zwangerschapskwaal? Voelt als spanningshoofdpijn, achter in me nek, bovenop, word er gek van! En hoe ver was je dat dit zo begon? Wil geen medicijnen nemen weet nog niet of t raak is.. Nu 7/8dpo..

2. Anne86

Anne86 Actief lid

Aug 10, 2011
    254
    104
    43
    Female
    ik, hormonale migraine, volgens google. Ik heb t ook vaak als ik ongesteld moet worden...vreselijk

3. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Okeey...
    Ik heb het zelf niet met mentruatie normaal...
    zou gek worden als ik dit elke maand zou hebben pff

4. Anne86

Anne86 Actief lid

Aug 10, 2011
    254
    104
    43
    Female
    word ik ook, heb t sinds mn bevalling van de eerste, gelukkig maar 1 dagje/avondje....advil en slapen is het beste;)

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Ja ik weet van mijn moeder, die heeft van die migraine aanvallen, dan neemt ze een immigran zetpil, omdat ze er letterlijk spuugmisselijk van wordt en gaat dan op bed.. anders gaat t gewoon niet over ook.
    Erg man...

6. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Ik heb er ook last van! Nu al een paar weken helaas. Zo vervelend, hopelijk gaat het snel over. Bij de eerste had ik het ook deze periode.. Ging toen na een paar weekjes over.

Iemand tips wat hier tegen te doen? Paracetamol helpt hier helaas helemaal niets!

7. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Had jij het ook zo vroeg rond nod al dan??

Pff drama he paracetamol helpt bij mij ook niet, enige wat bij mij nu werkt is even een tukkie doen en dan is t ff weg om weer vervolgens terug te komen :(

8. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Ik had het met de innesteling!! Tenminste ik vermoed achteraf dat het de innesteling is geweest want mijn temperatuur steeg ook nog eens met 0,2 graden extra (na eisprong, triphase patron) verschrikkelijke hoofdpijn!! Leek wel migraine zo erg, lag te rillen van de kou en de pijn.
    Bij mij was het rond 5-6 dpo dus wie weet!!

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Nou ik gok dat (als t zo is) innesteling op 5dpo was.. had kramp en gister ook nog. En idd al 3 dagen knallende hoofdpijn.
    als t is omdat ik zwanger mag zijn zeur ik niet meer hihihi

10. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Ik had het niet zo vroeg. Pas vanaf week 11 ofzo.
    Vanaf week 6 tot en met 11 veel misselijk en overgegeven. Daarna begon de hoofdpijn. Lijkt wel erg op mijn eerste zwangerschap, daar ook na de misselijkheid hoofdpijn. Daar trok het geloof ik na 2 weken weg.
    Nu iets minder lang misselijk vergeleken met de eerste maar wel iets langer hoofdpijn al.....

Hopelijk trekt het snel weg. Zwanger zijn is tot nu toe niet leuk.

Ik las trouwens dat vocht tekort ook hoofdpijn kan geven. Nu weet ik van mezelf dat ik vrij onregelmatig eet en drink... Ga eens kijken wat er gebeurd als ik meer water drink en op tijd iets eet ;)

11. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Goh jammer dan he.. maar nu 15 weken, bij mij voelde ik me wel weer kiplekker rond de 16 weken.. hopelijk ben je snel fit!!

Over vocht gesproken misschien is dat het, ik heb ook constant dorst onlesbare dorst zeg maar!!

12. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
    Ja ik ook! en ook de dorst.. heb je ook dat je duizelig bent?
    Als je bv iets van de grond pakt en weer omhoog komt?
    dat heb ik nu heel erg.. pff word er niet goed van..

Share This Page