Hi meiden, Ik ben net 2 dagen over tijd (17 dagen na inseminatie...) en heb vanmorgen een hele lichte positieve test gehad.. ik wacht nu een paar dagen voor ik weer test.. Maar.. ik heb een behoorlijk opgezette buik wat best zeer doet.. verder af en aan wat krampjes, niet echt menstruatiepijn.. maar kan eerlijk gezegd het verschil niet meer voelen tussen alle pijntjes.. Verder voel ik me prima. Mijn borsten zijn gevoelig, maar dat zijn ze rond mijn menstruatie altijd. Ergens in de verte denk ik misselijk te zijn maar dat kan ook spanning zijn.. Ik weet dat iedereen andere klachten heeft en er echt geen pijl op te trekken is.. maar die opgezette buik zit me dwars..
Hoi sabbie. Spannend hoor allemaal. Indd gewoon over 2 dage weer testen. Ik heb ook last van opgezette buik en aangezien de verloskundige denkt da ik pas 4 a 5 weken ben heb ik toch gevoel da ik wat verder ben... Al 2 dagen gruwelijk Veel last van me rug echt krampen met soms uitstralingen naar me benen.. En aangezien we nie weten hoe of wat want 15 december spiraal eruit gehaald en nu al zwanger geen 1x ongesteld geweest😰 Dus morge tog maar cb halen ...Kun jij ook doen weet je gelijk een beetje hoe het zit. Na mijn mening zou ik me nie zo druk maken over je buik.. is wel goed teken want dan zijn je darmen plek aan het maken voor je kindje.
Ook hier zelfde klachten incl. opgeblazen buik, dit schijnt normaal te zijn.. darmen reageren anders door het hcg hormoon dat wordt aangemaakt! na een week werd dit opgeblazen gevoel bij mij een stuk minder
Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was had ik ook een heel erg opgezette buik en ook best irritant pijnlijk!! Z'n zwaar opgeblazen gevoel. Bij 5 weken werd het minder en nu 6 weken begint het weer te groeien haha maar nu zonder dat zware gevoel.