Sinds stoppen met pil misselijk

Discussion in 'Anticonceptie' started by Nikki29, Nov 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki29

Nikki29 Nieuw lid

Nov 12, 2007
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben in juli gestopt met de pil en heb op zich een hele regelmatige cyclus. (25-26 dgn. en 2x 30 dgn. tot nu toe) Maar al vanaf mijn eerste menstruatie na het stoppen ben ik misselijk. Het varieert van enkele dagen tot 2,5 week constant. Afgelopen menstruatie begon de menstruatiepijn al 2 wkn voordat ik ongesteld moest worden. Deze keer zaten er ook 30 dgn tussen...en ben ik constant misselijk geweest en had heftige buikkrampen. Vroeg me af of dit bij het ontpillen hoort :(:
    Heb daarom een bezoekje aan de huisarts gebracht. Deze liet mij echter ontzettend schrikken, hij denkt aan Endometriose. Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. De buitenkant van mijn buik is alleen onderzocht en ik heb bovenstaand verhaaltje verteld. Ik was behoorlijk overstuur, omdat mij ook mede werd gedeeld dat de kans op zwangerschap nu een stuk kleiner is. Thuis symptomen opgezocht van endometriose en kan deze bij mij helemaal niet plaatsen! Ik was zelf eigenlijk overtuigd dat dit allemaal bij het ontpillen hoort! Mijn hele voorpret van het zwanger worden is nu helaas verdwenen.
    Zouden jullie je ervaringen aub met mij willen delen?

Groetjes, Nikki

2. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hoi Nikki, wat vervelend... Ik ben ook misselijk geweest in de eerste maand na het stoppen met de pil, maar verder eigenlijk niet. Ook die heftige pijnen komen me niet bekend voor, behalve op de dag dat ik ongie wordt.
    Ik ben bang dat ik je dus verder niet kan helpen, maar wil je wel veel sterkte wensen.

Share This Page