Hallo! Op mijn nod kreeg ik donkerbruine tot zwarte afscheiding(meer slijm dan bloed..sorry voor de minder smakelijke details.. ), dit heeft zo'n 2,5 dag geduurd en toen niks meer. Ben niet ongi geweest zoals normaal. Ik dacht dat ik gewoon ongi was geworden, maar nu zei de arts dat het best kon dat ik wel zwanger ben.. Terwijl de test neg. was. Mijn vriendin testte pas 14 dagen na nod positief, ik ben ongeveer 9 dagen overtijd (banner klopt niet). Herkent iemand dit? xx Roosje
ik zelf heb er geen ervaring mee(ben nooit zwanger geweest maar hoop wel snel) maar je zou wel zwanger kunnen zijn,doe over een paar dagen nog een test als je je daar goed bij voelt,dan heb je zekerheid. en anders maar nog even een maandje wachten en dan kijken of je ongestelt word ja of nee. succes!
Hey, dit is mij ook overkomen! Tijdens mijn menstruatie gewoon twee dagen donkerbruine afscheiding daarna stop! Ik weet mijn uitslag nog niet omdat mijn dokter vergeten te kijken is in mijn bloed grrr. (zie andere topic ijzersmaak in mond)
Ik heb donderdagochtend bloed laten prikken. Hgc waarden in mijn familie blijven heel laag voor een hele lange periode tijdens zwangerschap... zucht. Het kan zijn dat de banner moet veranderen maar wist niet echt welke ik moest instellen... Het kan ook zijn dat ik al zwanger ben dus momenteel hou ik het hierbij
Tja, mijn banner klopt misschien ook wel helemaal niet... als die bruine afscheiding toch een soort menstruatie was! Wel balen dat het zo lang laag blijft in jouw familie, dan zit je ook lang in onzekerheid, zeg! Zou jij pas na 3 maanden ofzo positief testen bij een zwangerschap, met een gewone test? Heb je verder 'ergens' last van, bepaalde 'symptomen'? xx Roosje
Hey, Ja ik heb wel symptomen. Op mijn buik staat een klein bultje( onder navel). Mijn borsten zijn groter en pijnlijk aan zijkanten (soms steken) soms krampen en steken in baarmoeder of lies. Kramp gehad van 1 week aan rechter been. Doodmoe, momenten van euforie en momenten van dipjes. Veel eten, ijzertekort enzo... Ook mijn zicht is slechter. Temperatuur is rond 37 constant en een verlaagde bloeddruk. UIt mijn bloedtest leek voor de rest alles heel dik in orde dus een ziekte ofzoiets kan het niet zijn. Mijn onderbroeken spannen ook en bh's (nog geen nood aan nieuwe maar voel het wel al beetje spannen aan beide). Tsja en het feit dat ik een week voor mijn "menstruatie" twee dagen lichtroos bloed heb verloren (2 druppels maar), 2 dagen menstruatie maar en 2 dagen geleden weer 2 druppels lichtroos bloed bij klussen. Mijn baarmoeder of onderbuik voelt gespannen terwijl het eigenlijk niet zo is. Ben ook een beetje verstopt. Ijzersmaak en misselijkheid komt ook soms op. Een hele lijst eigenlijk ma ja, zonder zekerheid kan ik niet springen. En ik moet idd tot 2-3 maand wachten van zwangerschap om zeker te zijn. Ik zal zien binnen 3 weken of ik ongi word maar de kans dat ik bloedingen doorkrijg is ook groot... Zal wel zien als ik dikker wordt
Hoi SaartjeH, Nou, dat zijn toch aardig wat zwangerschapssymptomen! Meid ik hoop het van harte voor je! Het zou alleen leuk zijn als je het wat eerder wist, he? Hier verder geen symptomen, alleen dat ik heel heel heel moe ben.. Dus dat wil niet veel zeggen.. xx Roosje