hoi dames, Ben vandaag precies 5 weken onderweg en sinds gisteren heb ik af en toe een pijntje dat te vergelijken is met het gevoel dat ik een spiertje verrek thv mijn lies. Nu gebeurde het net weer, nadat het "verrekt" zeurt het een tijdje na en ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die dit ook hebben gehad. Ik ben hyper bewust van elk pijntje, dus word hier echt onzeker van! Alvast bedankt ladies.
Herkenbaar! Ik ben nu voor de 3e keer zwanger (zoon van 2 en een miskraam in maart) heb het elke keer! Sterker nog.. het was voor mij de reden dat ik voor de eerste test al een klein vermoeden had.. Het komt door progesteron, dat wordt aangemaakt om je zwangerschap in stand te houden, en werkt tevens spierverslappend.. (baarmoeder is een spier en moet groeien) Je baarmoeder hangt aan banden die dus ook gaan werken, en die lopen door in je liezen/onderrug (daar heb ik nu last van, en ben pas net 4 weken)
Bedankt voor je reactie! Dit klinkt inderdaad heel logisch. Enigszins opgelucht nu haha. De spanning is echt verschrikkelijk pffff.. Succes met de zwangerschap!
Dat zijn precies beginnende bandenpijntjes! Die heb ik ook, en bij elke zwangerschap gehad. Later in de zwangerschap voelt het anders, duidelijker. Vooral als je je in bed probeert om te draaien en je buik draait nog niet mee 😂 Maar in het begin zijn het kleine steekjes, en dan houdt de spierpijn heel eventjes aan om dan weg te trekken. Is normaal 😉
Thanks voor jullie reacties! Opluchting hihi. Eerste zwangerschap en ben totaal beduusd en onzeker door alles wat ik voel!
Ik heb het ook, alleen dan niet bij mijn liezen maar in mijn onderrug en vlak boven mijn schaambot. Een soort van spierpijntrekking.
Dat pijntje was bij mij de reden dat ik op 10 dpo een test gedaan heb, ik test normaal nooit zo vroeg. Op 9 dpo moest ik niezen op het werk en voelde ik het erg trekken in mijn lies, ik werd er dadelijk goed gezind van want ik wist wat dat betekende, herkende het van mijn vorige 2 zwangerschappen. En jawel, dag erna positieve test