Hoi dames, Ik ben 4,5 week zwanger en heb vandaag zo'n hoofdpijn, normaal zelden last van maar zo erg als nu nog nooit gehad. Herkent iemand dit? Zat te denken ik plas redelijk veel en drink nog ongeveer hetzelfde zou ik misschien meer moeten gaan drinken?
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier in het begin ook veel last van gehad. Ik heb hier toen de vk voor gebeld en hoorde er inderdaad bij. Ik kan me echter niet meer herinneren wat de verklaring hiervoor eigenlijk was. Zij adviseerde me zo nodig paracetamol te nemen.
Ik had er ook last van vorige week. Sinds het weekend niet meer gelukkig. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik er een hele tijd last van gehad.
Thanx allemaal, dan neem ik straks gewoon een paracetamol voor het slapen gaan en dan hopelijk is het snel weg
vervelend he! wat bij mij ooit hielp is om sochtends meteen 2 glazen water te drinken maar weet natuurlijk niet of het bij jou ook werkt. succes.
Hier ook 2 weken knallende hoofdpijn gehad. De oplossing? Uurtje eerder naar bed gegaan. Was blijkbaar toch vermoeider dan ik dacht. Hoofdpijn was weg.
Kirsten ik herken dit, loop ook sinds de wachtweken continu met hoofdpijn rond....bah bah. Hinti bedankt voor de tip, ik ga het proberen!