Hi, Met die misselijkheid kan ik gewoon geen drinken verdragen. Zodra ik een slok neem krijg ik kokhalsneigingen en dat is gek want dat heb ik met eten niet (niet met alles dan). Wie van jullie herkent dit en heeft eventueel een tip? Ik probeer nu ook extra veel fruit en komkommer enzo te eten omdat daar veel vocht in zit maar het is juist nu zo belangrijk om voldoende binnen te krijgen..
Hoe gaat dingen als kwark en vla? Ik zou idd doen wat je nu doet, veel eten eten met vocht er in. Kwark, vla, yoghurt bevat ook allemaal vocht. Soort dikvloeibaar dieet
Kijk, wat goed! Ga ik allemaal proberen! Ik bedacht net ook nog dat soep misschien wel lukt! Maar meer tips zijn altijd welkom!
Van die goedkope ijslollies die je zelf in moet vriezen? Ben niet misselijk meer, maar er inmiddels wel verslaafd aan 10 stuks voor 0,49 geloof ik.
Ik had dat bij de derde ook. Ben op zoek gegaan...... Uitgekomen op frambolollies( ijs) en ijskoude rivella! Rivella was het enige wat ik kon drinken, met ijs erin!
Ohh ik heb dat ook!! Echt verschrikkelijk... Heb vandaag ontdekt dat Taxi er redelijk ingaat. Warme melk wilt ook wel af en toe. Lukt thee wel? Want dat kan ik wel drinken maar heb daar niet de hele dag trek in, helemaal niet met het warme weer.
Hier lukte bij de eerste grapefruitsap heel goed, en bitterlemon...bij de tweede moest het juist appelsap zijn...
Ik heb dit nu ook alleen dan met voornamelijk water het smaakt heel vies ineens terwijl ik het eerder de hele dag door dronk. Soms gewoon kokhalzen ervan.. ik eet nu daarom ook meer soep en waterijsje (nog lekker met dit weer ook)
Haha! Zo herkenbaar! Soms lukte het een dag of twee om thee met verse gember te drinken - daarna stond dat juist weet tegen. Perenijsjes van tijd tot tijd, of aanmaaklimonade. Alles heel koud met ijsblokjes en een rietje. Super idioot, maar dat maakte echt verschil. Sterkte!! Ik hoop dat je snel iets vindt dat lukt - maar anders ook niet te lang wachten met aan de bel trekken bij HA of VK!
Hier is eten ook geen probleem maar drinken wel. Ik moet echt langzaam drinken om het binnen te houden. Vreselijk hè.
Zou wel diverse soorten van drinken uitproberen. Kan hier sinds 20 weken geen water of thee meer drinken, meteen misselijk. Terwijl als ik er maar een klein beetje limonade in doe het geen enkel probleem meer is. Ook de meeste frisdranken gaan prima, maar zodra ik een slok water neem...
Smoothies gingen hier ook goed toen ik zo mmisselijk was. Gewoon de wat dikkere substanties ging prima. Yoghurt/vla (evt met fruit uit de blender) Appelmoes ijs Gebonden soepen Fruithapjes voor kinderen/knijpfruit oid Koude dingen gaan vaak het beste omdat de kou in je keel de zenuw die het kokhalsreflex geeft wat verdoofd. Sterkte!
Ik heb liters maar dan ook echt mega veel liters koude spa marie henriette met een schijfje verse citroen gedronken Als ik er nog aan terug denk Van gewoon water moest ik gelijk over de nek! Een licht bubbeltje deed wonderen blijkbaar
Herkenbaar! Probeer iets te zoeken waar je op dat moment zin in hebt. Verder ijsjes, vla, fruit, soep...
Haha ja stom he? Normaal drink ik alleen water en thee. En dat waren tijdens mn misselijkheid juist hetgene waar ik ook van ging kokhalzen. War hierboven ook gezegd werd heb ik ook gedaan, zoveel mogelijk verschillend drinken proberen. Er zit vast wel iets tussen Bij mij was het verse jus en spa lemon en cactus.