Halllo dames, In september heb ik een miskraam gehad. We hebben volgens ons lang genoeg gewacht. Inmiddels ben ik al helemaal opgekapt. MIjn cyclussen zijn ook weer normaal. Dus tijd om weer te beginnen voor een babytje. 28 November 2007 Eerste dag van je laatste menstruatie 9 December 2007 Een beetje vruchtbaar 10 December 2007 Vruchtbaar 11 December 2007 Erg vruchtbaar 12 December 2007 Eisprong 17 December 2007 Innesteldag 26 December 2007 Vanaf hier kun je testen 3 September 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum Zoals jullie kunnen lezen ben ik morgen erg vruchtbaar. Maar kan het ook als ik op 12 december en daarna ga klussen, want mijn mannetje is twee dagen niet thuis i.v.m. zijn werk.... Owww en ik hoopte zo dat ik in december weer zwanger kon zijn. Nu is mijn ventje niet thuis.....
Mamatje, die calculator van hier gaat uit van een gemiddelde; kan dus best zijn dat jouw eisprong eerder of later is... en de zaadjes overleven het ook wel 2 dagen. Succes met weer zwanger worden!
Gewoon een "voorraadje" aanleggen door bv al op de 9e te gaan klussen. Gezond zaad leeft zo'n 48 uur met uitschieters naar 5 dagen dus daarmee overbrug je de dagen dat je man weg is...
Bij mij zitten er maar 10 dagen tussen ei en ongi dus bij mij gaat de calculator niet op, ik zou dan te vroeg zijn. Misschien heb je ook een laat of misschien wel een vroeg ei. Heb je enig ide hiervan. En ander blijven ze nog wel even leven . Succes, ik hoop dat je een mooi kerstcadeautje krijgt!