Teunisbloemolie of multizwanger van etos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angiesistahood, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiesistahood

10 dec 2007
    5
    0
    0
    verzorgende
    amsterdam
    hey ladies.. ik had een vraagje.. wat is nou het beste om mee te beginnen. multizwangerworden van etos of Teunisbloemolie... ik hoor verschillende verhalen...... of beide.. ik weet het eve niet.. denk dat ik eerst maar met multi ga beginnen. en als die pot op is dan pas aan teunisbloemolie beginnen--- wat denken julie... :(

2. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Teunisbloem is voor een onregelmatige cyclus, heb jij daar last van?

Ik zelf gebruik tarwekiemolie en folium beide op een dag.

3. angiesistahood

10 dec 2007
    5
    0
    0
    verzorgende
    amsterdam
    hoi hoi.. bloempje! ja best wel ja.... maar kan ik ze dan beide innemen dat vraag ik me af... maar heb ook verhalen gehoord dat teunisbloemolie goed schijnt te zijn voor als je zwanger wilt worden.. we zien het wel! :)

4. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Angiesistahood, volgens mij wel hoor. Want teunis is een natuurlijk product en die andere zijn vitamientjes. :D

Had dat ook gelezen van teunis, als ik ook een onregelmatige cyclus had, had ik ook gekozen voor teunis i.p.v tarwekiemolie. :thumup:

Als je twijfeld dat kun je altijd nog navraag doen bij de apotheek, even een telefoontje en je weet het antwoord.

Succes met zwanger worden!
    Liefs Bloempje.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    slik vanaf stoppen met de pil multivitamine zwangerschap. sinds kort ook teunisbloemolie omdat ik maar neit ongesteld werd. nu vandaag ongesteld geworden. Als je een onregelmatige cuclus hebt kun je teunisbloemolietabletjes gebruiken anders alleen multivitamine met foliumzuur of alleen foliumzuur.

6. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik vroeg me precies hetzelfde af. Ik heb een hele onregelmatige menstruatie, en slik daarvoor teunisbloemolie. Dat werkt tot dusver prima. Maar ik hoorde ook hele goede verhalen over Etos Zwanger Worden, en die wil ik ook wel gaan proberen. Ik wil alleen niet dat m'n cyclus weer zo lang en onregelmatig wordt, en wil dus niet stoppen met de teunisbloemolie. Ik denk dat ik maar gewoon kijk hoeveel teunisbloemolie er in de Etos Zwanger Worden zit, en dat ik de rest aanvul met teunisbloemolie. Dan zal ik waarschijnlijk ipv 2 pillen teunisbloemolie, er maar 1 per dag slikken ofzo.

Groetjes,
    Beep

7. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Ik heb er ook net vandaag even naar gegoogled en tussen die berichten las ik ook steeds veel over monnikspeper. Weten jullie daar iets over?

Groet Snoozie

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Die monnikspeper (Vitex agnus-castus in latijn) is de stof die je cyclus op orde brengt en je eisprong bevordert en dat zit in de beruchte Etos pillen!
    Zelf gaan dokteren met monnikspeper is niet aan te raden want een te hoge dosering kan niet goed zijn maar in die pillen zit de juiste dosering (hoop ik:):))

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Ik ga voor de etos zwanger worden. De eerste keer dat ik daarmee begon met slikken ben ik zwanger geworden.
    Heb ook de teunisbloemolie geslikt maar daar werd mijn cyclus alleen maar erg raar van. Normaal had ik een cyclus van 32 tot 37 dagen met die teunisbloemolie werd het 50 en 52 dagen. dat was voor mij een beetje te lang.

Deel Deze Pagina