ik weet niet of het hier goed staat, maar anders hoor ik het wel. ik heb vandaag zoogcompressen gehaald bij het kruitvat. wat een ondingen zijn dat zeg. ik ben ineens 1 cupmaat gegroeid. wat zijn die dingen dik zeg. zijn er toevallig dunnere compressen evt. van een ander merk ofzo.
Ze zijn volgens mij allemaal zo dik, maar grote kans dat je dat na de bevalling wel nodig hebt, dan vindt je ze misschien te dun . Ik gebruik nu gewoon stukjes wc papier om het (beetje) gelek op te vangen.
ja, dat deed ik ook, maar het wordt nu wel wat erger en het toiletpapier verplaatst zich steeds, das niet zo handig
ze zijn allemaal even dik hoor , tenmiste zo zag ik ze , alleen vond ik die van kruidvat toch beter qua prijs en kwaliteit
Hallo, Ik heb eerst ook gewone zoogkompressen gebruikt, maar ze bleven niet goed zitten en je zag ze ook door de kleding heen. Ik heb toen de Lilypadz gekocht en die bevallen prima. Het is een eenmalige uitgave van zo'n 30 euro, maar je hoeft erna niet weer. Je kunt ermee zwemmen, slapen en ga zo maar door en kunt ze niet door de kleding heen zien...echt ideaal... Succes ermee he... Liefs Elly.
Ik heb die van de etos gebruikt toen ik last had van lekborsten, maar heb er geen problemen mee gehad hoor..
Lily Padz! Echt, ik zweer erbij. Zijn inderdaad wel wat duur, maar je kunt ze dan ook superlang gebruiken. Je kunt zelfs lekker zonder BH slapen en je kunt ze gewoon met wat warm water afwassen! Ideaal!
ik heb vandaag dus idd een inlegkruisje geknipt en die in mijn bh geplakt. werkte perfect maaruh, die lilypatz? waar kan je die krijgen en wat is het voor iets dan? ik zat ookal te bedenken dat ik binnenkort met bh moet gan slapen omdat anders mijn hele bed nat wordt. bah. en met die patz zou dat niet hoeven dan?
Heeeeeeee wat grappig! Wie weet kan ik het zelf ook nog gebruiken. Met onze eerste twee lekte ik bijna niks, en nu ook nog weer niet.
k heb de lilypadz ook op me lijstje staan die ga ik zker gebruiken veel beter dan het geklungel met die andere dingen..
http://www.lilypadz.com/index1.html http://www.healthchecksystems.com/lily_ ... g_pads.htm Prenatal heeft ze bijvoorbeeld.
lilypads kunnen fijn zijn.....voor je bevallen bent denk ik zeker. Ik moet zeggen dat ik er na de bevalling wel een poosje heb gebruikt. Echter ik had erg veel melk en daar door alsnog lekkage met lillypads en mogelijk (ik denk zelfs waarschijnlijk) doordat ik toch melk in de pads had zitten (ze zijn namelijk van plastic) last van broei en als gevolg daarvan een borstontsteking. Ik zeg niet dat ik die niet gehad had als ik geen lillypads gebruikt had, maar zeker weten doe ik dat ook niet... kortom Lillypads kunnen prettig zijn, overigens bij etos bv. te koop, maar bekijk voor jezelf goed of het de uitgaaf waard is. hier komen ze er niet meer in. Dan maar wat minder charmante zoogkompressen die dikker zijn en soms wat zichtbaar.
Lilypadz zijn verkrijgbaar bij Prenatal voor EUR 25, dacht ik. Maar het is ook de moeite waard om bij een betere drogist te kijken; daar heb ik ze volgens mij ook wel eens zien liggen; gewoon bij de afdeling met voeding en verzorging voor de baby.
Die uitwasbare van Prenatal waren wat mij betreft echt een miskoop. Lekten gigantisch door en absorbeerden voor geen meter! Dus toen ben ik overgestapt op de zoogcompressen van Etos. Dat ging op zich prima. Charmant is alleen anders. Ik heb nu ook Lilypadz gekocht. Heb ze nog niet nodig gehad maar ik ben benieuwd! Bij mijn eerste werd ik wel eens wakker badend in een plas moedermelk en als ik jullie zo hoor, zijn ook de Lilypadz dan niet afdoende. Maar we zullen wel zien...