zoogkompressen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door odet, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. odet

odet Niet meer actief

ik weet niet of het hier goed staat, maar anders hoor ik het wel.

ik heb vandaag zoogcompressen gehaald bij het kruitvat.
    wat een ondingen zijn dat zeg.
    ik ben ineens 1 cupmaat gegroeid.
    wat zijn die dingen dik zeg.
    zijn er toevallig dunnere compressen evt. van een ander merk ofzo.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ze zijn volgens mij allemaal zo dik, maar grote kans dat je dat na de bevalling wel nodig hebt, dan vindt je ze misschien te dun ;).

Ik gebruik nu gewoon stukjes wc papier om het (beetje) gelek op te vangen.

3. odet

odet Niet meer actief

ja, dat deed ik ook, maar het wordt nu wel wat erger en het toiletpapier verplaatst zich steeds, das niet zo handig

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Je hebt ook uitwasbare bij Prenatal te koop, ik geloof dat die een stuk dunner zijn.

5. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    ze zijn allemaal even dik hoor , tenmiste zo zag ik ze , alleen vond ik die van kruidvat toch beter qua prijs en kwaliteit

6. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ik heb eerst ook gewone zoogkompressen gebruikt, maar ze bleven niet goed zitten en je zag ze ook door de kleding heen.
    Ik heb toen de Lilypadz gekocht en die bevallen prima.
    Het is een eenmalige uitgave van zo'n 30 euro, maar je hoeft erna niet weer.
    Je kunt ermee zwemmen, slapen en ga zo maar door en kunt ze niet door de kleding heen zien...echt ideaal...

Succes ermee he...

Liefs Elly.

7. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb die van de etos gebruikt toen ik last had van lekborsten, maar heb er geen problemen mee gehad hoor..

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    En inlegkruisjes door midden knippen, is dat niet wat?

9. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Het klinkt als een briljant plan. Dat ga ik onthouden!

Liefs,
    Sonja

10. marjelleke

10 sep 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    Lily Padz! Echt, ik zweer erbij. Zijn inderdaad wel wat duur, maar je kunt ze dan ook superlang gebruiken. Je kunt zelfs lekker zonder BH slapen en je kunt ze gewoon met wat warm water afwassen! Ideaal!

11. odet

odet Niet meer actief

ik heb vandaag dus idd een inlegkruisje geknipt en die in mijn bh geplakt.
    werkte perfect :)

maaruh, die lilypatz? waar kan je die krijgen en wat is het voor iets dan?
    ik zat ookal te bedenken dat ik binnenkort met bh moet gan slapen omdat anders mijn hele bed nat wordt.
    bah.
    en met die patz zou dat niet hoeven dan?

12. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heeeeeeee wat grappig! Wie weet kan ik het zelf ook nog gebruiken. Met onze eerste twee lekte ik bijna niks, en nu ook nog weer niet.

13. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    k heb de lilypadz ook op me lijstje staan die ga ik zker gebruiken veel beter dan het geklungel met die andere dingen..

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik vond die zoogcompressors niet dik , je zag ze niet zitten,heb bijna 2 pakken versleten

15. odet

odet Niet meer actief

wat zijn die lilypatz voor dingen en waar kan je die krijgen?

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
  17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    lilypads kunnen fijn zijn.....voor je bevallen bent denk ik zeker. Ik moet zeggen dat ik er na de bevalling wel een poosje heb gebruikt. Echter ik had erg veel melk en daar door alsnog lekkage met lillypads en mogelijk (ik denk zelfs waarschijnlijk) doordat ik toch melk in de pads had zitten (ze zijn namelijk van plastic) last van broei en als gevolg daarvan een borstontsteking. Ik zeg niet dat ik die niet gehad had als ik geen lillypads gebruikt had, maar zeker weten doe ik dat ook niet...
    kortom Lillypads kunnen prettig zijn, overigens bij etos bv. te koop, maar bekijk voor jezelf goed of het de uitgaaf waard is.
    hier komen ze er niet meer in. Dan maar wat minder charmante zoogkompressen die dikker zijn en soms wat zichtbaar.

18. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lilypadz zijn verkrijgbaar bij Prenatal voor EUR 25, dacht ik. Maar het is ook de moeite waard om bij een betere drogist te kijken; daar heb ik ze volgens mij ook wel eens zien liggen; gewoon bij de afdeling met voeding en verzorging voor de baby.

19. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Die uitwasbare van Prenatal waren wat mij betreft echt een miskoop. Lekten gigantisch door en absorbeerden voor geen meter!
    Dus toen ben ik overgestapt op de zoogcompressen van Etos. Dat ging op zich prima. Charmant is alleen anders.
    Ik heb nu ook Lilypadz gekocht. Heb ze nog niet nodig gehad maar ik ben benieuwd! Bij mijn eerste werd ik wel eens wakker badend in een plas moedermelk en als ik jullie zo hoor, zijn ook de Lilypadz dan niet afdoende. Maar we zullen wel zien...

Deel Deze Pagina