Vorige week Dinsdag positief getest. Had een droge hoest, verhoging, keelpijn, neus dicht en hoofdpijn. Alle symptomen niet constant behalve de hoofdpijn. Na een paar dagen waren alle symptomen weg behalve de hoofdpijn. Wat ik ook doe, de hoofdpijn gaat niet weg. Ook echt zo'n druk bij mijn slapen. Pijnstilling doet niks. Als ik lig of zit is het zeurend maar zodra ik overeind kom wordt het erger. Nou ben ik sws erg bekend met hoofdpijn ivm in het verleden meningitis en een waterhoofd. Maar dit is wel 'anders dan anders'. Wie herkent dit? Na hoelang ging dit weg?
Ik zit nu op de 9e dag ziek/niet lekker zijn. Morgen een week na positieve test. Hoofdpijn blijft Moe ben ik idd ook. Futloos. Nergens zin in.
Hier ook verschrikkelijke hoofdpijn gehad. Ook wel bekend met hoofdpijn, maar niet zoals dit. Heb het zeker 3 weken gehouden en daarna werd het geleidelijk minder. Alleen met prikkels. Hoofdpijn zo enorm stevig bij de slapen.
Ik heb het half december gehad. Bekend met hoofdpijn en migraine, maar dit was wel even anders. De corona-hoofdpijn hield ruim een week constant aan, daarna zwakte het wat af. Heb er nu met vlagen nog steeds last van, voornamelijk in de ochtend!
Ja. Hierover overleg gehad met de GGD. Hoofdpijn valt niet onder de symptomen waarmee je iemand kan besmetten. Hoesten heb ik maar minimaal gedaan en was ik snel vanaf. Ben wel langer binnen gebleven dan nodig en was in het begin erg voorzichtig. Voelde voor mij niet goed en wilde niemand besmetten.
Mogelijk heb ik vorig jaar maart al Covid gehad maar toen werd er nog niet getest en hier was het ook die vreselijke hoofdpijn die maar bleef duren. Normaal knap ik op na 2 pcm maar werkelijk niets hielp. Uiteindelijk was het na een aantal weken ineens weg maar het was best heftig.