Corona met alleen verkoudheidsklachten, maar nu zo moe telkens, herkenbaar?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Felice, 20 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.496
    8.417
    113
    Titel zegt het al ...

1,5 week geleden positief getest, wat lichte hoofdpijn, verkouden en hoesten, oke, wel wat vermoeider. Maar eerlijk: het viel allemaal best mee, mag nu na 10 dagen er weer uit, hoofdpijn was alleen eerste paar dagen, gesnotter en hoesten is nu nog beetje aanwezig.

Maar ik kan nu 's middags gewoon slapen, en dat gebeurt heel soms wel vaker, even een keertje bijtanken, maar bijna elke dag?? En dan ben ik 's avonds ook echt moe, waar ik normaal vaak slecht in slaap val en 's nachts regelmatig wakker wordt, maak ik nu echt lange nachten.

Herkenbaar voor anderen?? Want heb het idee dat ik nu vermoeider ben dan de afgelopen 1,5 week o_O toen heb ik ook nog gewoon doorgewerkt thuis.

2. Lavendel89

Lavendel89 Niet meer actief

Ja, de vermoeidheid is herkenbaar. Hier ook Corona gehad in huis 2 weken geleden. Wij zijn allebei sporters 4-5 keer per week normaal gesproken; ik heb nog niet kunnen gaan omdat ik zo moe ben. M’n man is na het sporten gesloopt en ligt ‘s avonds al rond 20.00 op bed. We hopen maar dat het niet te lang zal aanhouden. Wij hebben overigens wel ook ziek op bed gelegen, dus misschien dat ons lichaam toch net een wat hardere tik heeft gekregen helaas.

3. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Mijn dochter van 10 is ook heeel moe na Corona. Ze had ook alleen lichte klachten, maar nu al weken erg moe. Hopelijk trekt dat snel weg.

4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.496
    8.417
    113
    Oke, geduld hebben dus ... :oops:

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Anderhalve week is nog kort geleden

Mijn oudste heeft 2 jaar geleden pfeiffer gehad.
    Haar energielevel was sinds een paar maanden bij als vanouds.

Heeft begin februari corona gehad. een dag echt ziek geweest.
    Is nog 5 weken veel meer vermoeid geweest..Sinds een week gaat het veel beter.

Deel Deze Pagina