hoi allemaal, ik heb een erg lang verhaal met een aantal vragen. ten eerste moet ik eerst vertellen dat ik niet in nederland zit maar sinds 6 maanden in canada (erg onhandig nu) oke een 2 weken geleden heb ik iemand leren kennen en we hebben na een aantal date ook sex gehad (behoorlijk aantal keren zelfs) alles was wel veilig met condoom en ik zit aan de pil. nu een week geleden is mijn maag (darmen) erg van straak aan het raken. de hele dag zo af en toe heb ik erg last van borrelende geluiden. ook vind ik zelf dat mijn buik opgezet is. dit begon vorig weekendrond de zondag. nu heb ik ook vanaf zondag kleine beetjes bruin slijm gevloeit (geen groot hoeveel heden maar hele kleine beetjes) en ik weet nu niet of dit komt door dat ik misschien een wondje in mijn vagina had of niet aangezien de jongen waar ik mee heb gevreeen groot geschapen is. naast dat ben ik op de dinsdag van de trap gevallen door dat ik uitgleed door water dat op de trap lag (terwijl ik een grote emmer met water vast had met een dwijl erin) toen ben ik op mijn linker zij/rug terecht gekomen. die dag veel pijn in mijn rug, zij, arm, kont gehad. de dag erna had ik ook erg last van mijn buik spieren van mijn ribben naar beneden. nog steeds is mijn maag aan het rommelen en heb ik een opgezet gevoel! ook mijn linker onderbuik heeft een raare nou ja laat ik het maar zwelling noemen. de donderdag avond heb ik gehoord gekregen dat mijn kat (thuis in NL) is overreden door een gek en dus overleden is. dit doet me nu nog pijn. de pijn in mijn rug is minder maar toch voelt mijn darmen enz. erg raar aan en heb ik nog steeds de borrelende geluiden. verder als ik er over na denk bijna elke keer in het begin van de sex hebben we het (zeg maar de eerste stoten) zonder condoom gedaan, en dan daarna met. nu ben ik erg ban dat ik zwanger ben en ik heb nog een week tegaan tot dat ik mijn periode moet hebben, die overegens de laatste aantal keren ook niet echt super was. en meer minimaallistisch! dus ik ben nu erg ban dat ik misschien wel zwanger ben en heb daarom ook vanochtend een testje gedaan (voordat ik de pil heb ingenomen) deze was negatief maar ik weet niet of ik dit wel kan vertrouwen. kunnen jullie me aub hulp geven want ik word hellemaal gek hier. wat als ik zwanger ben.... dan wil ik een abortus en dat gaat me hier veel geld kosten. dank je voor de hulp loesje
Hooi loesje.. Ik denk dat er een kleine kans is dat je zwanger bent.. Je heb tenslotte gevreƩn met condoom en de pil.. en zowiezo als je nog een week tegaan heb tot je periode zou ik me maaar niet zo druk maken.! En als je het niet vertrouwd zou ik over weekje nog eens een test doen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?.. Groetjes kimberley
De kans lijkt me ook erg klein. Zeker als je de pil trouw geslikt hebt. Daarnaast is het misschien niet zo handig om de eerste stoten zonder condooms te doen, ivm soa's. Je kent je vriend nog niet zo lang. Wacht nu eerst maar je ongesteldheid af. Mocht die er over twee weken nog niet zijn, dan nogmaals testen. ik denk dat je je druk maakt om niets.
gelukkig net toen ik hem leerde kennen heeft hij een test laten doen en de uitslagen waren allemaal negatief! dus daar maak ik me niet zogren om. de pil probeer ik zo trouw mogenlijk te slikken, aangezien mijn werktijden zwaar verschillen van dag tot dag probeer ik altijd de pil tussen 9 en 12 sochtends te slikken dus ik hoop dat het niet erg is als de ene dag 4 uur later is dan de andere!?
ik ben 23 trouwens! en door dat ik reis is mijn leven dag tot dag anders kwa bezig heden en kwa eten en etenstijden.
Ooh wel leuk dat je aan het reizen bent..! Maar je hoeft denk ik echt niet bang te zijn voor een zwangerschap! en dat je de pil een paar uurtjes later slikt is ook abseluut geen probleem..! Veel plezier nog met reizen.. Groetjes kimberley
dank je wel kimberley, ik weet dat ik me altijd druk maak om dingen die er niet. slechte gewoonte maar goed. ik hoop dat over een week alles weer normaal is zeg maar. groetjes marloes
Ik denk ook niet dat er veel aan de hand zal zijn, maar wie weet. Mocht je niet ongesteld worden, doe je toch een testje Succes hoor! Liefs Charissa
hoi hoi sorry maar vind het een beetje vreemd net toen je je vriendje leerde kennen had hij zich getest en alles was goed heb je die test ook zelf gezien of heeft hij je dat wijs gemaakt (harder gevraagd dan bedoelt maar kan het even niet uiten zoals ik wil maar niet hard bedoelt) maar goed hoe dan ook de kans dat je zwanger bent is misschien wel klein maar zeker wel aanwezig omdat je de pil niet regelmatig slikt dat wil zeggen elke dag op hetzelfde tijdstip, en hij de eerste stoten zonder condoom heeft gedaan en ook in voorvocht kan sperma zitten dus ik wil zeggen dat de kans dat je zwanger bent hoe klein ook zeker wel aanwezig is ikzelf ben namelijk door de pil heen zwanger geraakt succes en hoop voor je dat het niet zo is groetjes nathalie
toen ik hem leerde kennen vroeg hij tijdens de 2de date of ik me al ooit eens had laten testen omdat hij de dag erna zelf naar de dockter moest om te laten testen. aangezien we een super eerste week hebben gehad en we dingen hebben gedeelt die behoorlijk prive zijn vertrouw ik hem daarin. een week later (begin deze week) heeft hij de uitlag gehad natuurlijk heb ik niet zelf de test gezien (ik moet ook werken weet je) en tja ik weet niet hoe het zit maar goed ik zal maar een week moeten afwachten en dan maar zien denk ik. ik hoop dat het meer heeft te maken met de val die ik heb gemaakt op een stenen trap, en dat het komt door het fijt dat mijn eet gewoontes niet echt goed zijn. gr. loes
Als ik eerlijk ben, vind ik dat wel een beetje naief van je. Je kunt helaas niet iedereen vertrouwen op zijn blauwe ogen. Je hebt het wel over je eigen gezondheid.